Bukefalos 28 år!

Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Halvsover vid köksbordet. Sov dåligt i natt. Ska snart köra sonen de 2,5 milen till skolan.

Sen kryper jag nog ner under täcket igen. Min goa, nattjobbande sambo ligger där och trynar och det ser så skönt ut.
 
Halvvägs till dagis imorse så insåg jag att jag inte alls behövde åka dit eftersom barnet ligger och sover hos mormor :banghead: Dricker kaffe och försöker vakna... Och ladda för kvällens fest på dagis (utan barn :sneaky:), tema - charter med SunTrip! :laugh: Jag har laddad med regnbågsfärgad kjol, solhatt och solglasögon i band runt halsen :D :up: Funderar fortfarande på om jag ska slösa kalorier på vin eller inte.
 
Lite groggy efter nattens halvkassa sömn. Dels drömt om en blommig sked och sen har jag vart Jane bond. Vid tre tiden vaknade jag av att jag drömde om en sked? Höll på å tjafsa med någon om den här skeden, vet inte om jag skulle köpa eller sälja den... sen drömde jag världens James Bond dröm, jag skulle flyga nånstans, å en kvinna var med som kupan å vi skulle stoppa nån ond snubbe. Vi hamnade på första klass, som var små säten högst upp i ett pytte litet probellerplan. Vi mellanlandade på nån liten håla, sen kom Kim il jung eller vad Kinas diktator heter på planet, och tackade för att vi skulle bli deras nya slavar typ samtidigt som planet lyfter. Jag lyckas skjuta han å en till med nån fjantig pistol som lät som en knallpulver pistol. Sen störtade vi i nått ställe där det var massa snö men vi överlevde å så hittade vi ett sjysst ställe mitt i skogen som var som ett palats....

Drömtydning Tack! :D
För övrigt sitter jag som vanligt på tåget till skolan. Funderar om jag ska följa på AW med klassen eller ej. Jag har ju då 1.5 timme med tåg hem så kan inte direkt hem å lämna väskan med dator å böcker... å jag blir åksjuk att åka tåg hem om jag dricker för mycket :banghead:
 
Lite groggy efter nattens halvkassa sömn. Dels drömt om en blommig sked och sen har jag vart Jane bond. Vid tre tiden vaknade jag av att jag drömde om en sked? Höll på å tjafsa med någon om den här skeden, vet inte om jag skulle köpa eller sälja den... sen drömde jag världens James Bond dröm, jag skulle flyga nånstans, å en kvinna var med som kupan å vi skulle stoppa nån ond snubbe. Vi hamnade på första klass, som var små säten högst upp i ett pytte litet probellerplan. Vi mellanlandade på nån liten håla, sen kom Kim il jung eller vad Kinas diktator heter på planet, och tackade för att vi skulle bli deras nya slavar typ samtidigt som planet lyfter. Jag lyckas skjuta han å en till med nån fjantig pistol som lät som en knallpulver pistol. Sen störtade vi i nått ställe där det var massa snö men vi överlevde å så hittade vi ett sjysst ställe mitt i skogen som var som ett palats....

Drömtydning Tack! :D
För övrigt sitter jag som vanligt på tåget till skolan. Funderar om jag ska följa på AW med klassen eller ej. Jag har ju då 1.5 timme med tåg hem så kan inte direkt hem å lämna väskan med dator å böcker... å jag blir åksjuk att åka tåg hem om jag dricker för mycket :banghead:
Det betyder att du kommer gifta dig rikt inom ett halvår! :D:yuck::D
 
Blev för övrigt helt ensam här ute på kontoret nu, den andra som var här åkte till kontoret på Kungsängen. Regnet öser ner och det enda som ska ut från lagret idag är en pall parkett, som såklart står längst in. Framför den står en till pall parkett, en minibuss och trucken. För att få ut rätt pall måste jag backa ut trucken - backa ut bussen - köra in trucken och lyfta ut första pallen - köra in trucken och lyfta ut rätt pall - köra tillbaka första pallen - köra in bussen - köra in trucken med rätt pall så att den står under tak :banghead::banghead::banghead: Tror jag dricker lite mer kaffe först...
 
Byter tråd utan en enda lite tagg på mig... :down: ;)

Jag är fortfarande utan bil :rage: Jag har försökt prata med verkstadskillen men det är en superdryg gubbe som mest kör med lilla gumma jag har mycket att göra just nu... :rage: Så nu skickar jag maken på honom, maken börjar bli rejält grinig han också och han är bättre på att skälla på folk än vad jag är, och när han dessutom måste ta tid från jobbet för att ringa och bråka om sånt så blir det lite värre... :angel: Kan de inte säga vad som är felet på bilen efter en vecka så får de låta någon annan ta över kan jag känna... Och när man kvart i två påstår att man inte hinner med något mer idag... Ja det håller inte riktigt... :devil:
 
@Snurrfian: Vi förväntar ju oss att moderatorerna har koll! :p :D

Jag hade fått hjärnblödning på verkstads:yuck: jag pallar bara inte sådant där. Å andra sidan är jag ju känd som kärnhäxan också... :angel: Kan du inte nämna ARN i förbigående? :devil: Eller Plus? :devil:

Eller så kan du låna mig i nästa vecka, har PMS då ;) och jag börjar redan känna mig lite irriterad :D
 
@Snurrfian: Vi förväntar ju oss att moderatorerna har koll! :p :D

Jag hade fått hjärnblödning på verkstads:yuck: jag pallar bara inte sådant där. Å andra sidan är jag ju känd som kärnhäxan också... :angel: Kan du inte nämna ARN i förbigående? :devil: Eller Plus? :devil:

Eller så kan du låna mig i nästa vecka, har PMS då ;) och jag börjar redan känna mig lite irriterad :D
Hade bilskrället gått sönder hemma så hade jag ju kört den till våran vanliga biliaverkstad, min tekniker där är super! Han ringer och informerar fortlöpande, drar det ut på tiden av någon anledning så fixar han en hyrbil där jag bara behöver betala drivmedlet osv men jag trodde väl att stora bilia skulle kunna vara okej... Men det fanns ju anledning till varför vi inte köpte våran bil där, tydligen verkar de ha samma inställning på verkstaden...:rage:
 
Tagit paus från packningen, foglossningen sa aj och illamåendet sa "sitt still" efter att fyllt 1/2 flyttlåda med böcker. Jaja, bästa svärmor tar ledigt 2 dagar dagarna innan flytt och hjälper till med det vi inte hunnit :heart
 
Jag sitter på jobbet och fryser. Dricker espresso med varm choklad - bästa blandningen! - och hoppas att dagen ska gå fort, i helgen åker jag till Hunnebostrand för första gången sedan semestern! Ska bli skönt, hoppas att blåsten lugnar sig (men det är väl ingen risk) så att det blir många sköna promenader - men även en massa lästid.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 285
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 852
Senast: co-SMAD4
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 559
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 470
Senast: s957
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp