Bukefalos 28 år!

Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
sitter i skolan och har lektion, snabbgenomgång av boken inför måndagens tenta. Jag är inte på alerten :/
 
Åh...nu fick jag kaffe! Gudarna ska veta att det behövdes!
Kröp faktiskt ner i sängen igen efter att ha lämnat sonen i skolan.
Nu är jag på banan igen.
Nu ska jag fundera på packning. I morgon drar vi till Götet för ett stort födelsedagsholabalo!!:banana:
 
Har varit ute och kört småjobb med pickupen. Eller ja, en merca med sju mil långt flak är det. Men nu är jag tillbaka på kontoret, beväpnad med flugsmälla! :devil:
 
Lunch och nu är äntligen genomgången klar! Sen blir det lite prat om analytics seo och sem. Ska bli spännande och hoppas jag piggnar till lite. Kanske ta sig till affären å köpa godis :angel:
 
ja jag får väl samåka med nån eller tajma in med besök hos mamsen :p Ska ju upp mellan 25-29e sep :angel:
Vi skulle upp nu i oktober men fick ställa in. Sambon fick inte ledigt :(

Hoppas att trycket lättar på Volvo och att vi kan åka upp i november. Annars får vi vönta till sportlovet :wtf:
 
Fixat en långpanna toscarutor till skytteföreningen imorgon och lite fredagslunch åt yngsta barnet och hans kompis, de har studiedagar så jag skippade föreläsningen idag och tittar på den inspelad lite senare när det är lugnare... De fick amerikanska pannkakor till lunch vilket var uppskattat! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 189
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 017
Senast: co-SMAD4
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 066
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 482
Senast: s957
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp