Bukefalos 28 år!

Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inser att jag får vagga ut i köket för att hämta alvedon mot foglossningen. Nu gör det ont. Varför ska jag vara så rastlös och otålig när jag vet att kroppen säger ifrån rejält. Men iofs hellre ont än att kräkas :confused::banana:
 
Jag la mig precis i sängen igen efter nattliga toabesöket. Spindelpanik igen :arghh:

Inte bara en utan två :crazy:

Väckte min man och skickade honom till att plocka bort dom, dessvärre hann en smita :nailbiting:
Så det slutade med att jag fick kissa i trädgården.. Kan INTE gå på toa och veta att en sån går lös där inne någonstans :crazy: :crazy:

Nu ska jag försöka sova några timmar.

Du vet att det inte direkt är mindre med spindlar ute i trädgården va ;)
 
Krasslig och inte helt på topp, så jag skippar vanliga träningen idag och går milen istället. Det jag funderar på är vad jag ska klä mig i för att det inte ska bli för varmt och svettigt samtidigt som det ska stå emot regnet när det bestämmer sig för att skölja över mig...

Det är ju trots allt fortfarande ganska varmt ute.
 
Du vet att det inte direkt är mindre med spindlar ute i trädgården va ;)

Jodå, det är jag medveten om men dom syns ju inte :p

Nåja, min man har fått väck den sista nu så det går att använda toan igen :D

(Vi renoverar toan på övervåningen så vi måste använda den i källaren. Tydligen bästa stället att hänga på enligt spindlarna :crazy:)
 
@Snurrfian: Vi förväntar ju oss att moderatorerna har koll! :p :D

Jag hade fått hjärnblödning på verkstads:yuck: jag pallar bara inte sådant där. Å andra sidan är jag ju känd som kärnhäxan också... :angel: Kan du inte nämna ARN i förbigående? :devil: Eller Plus? :devil:

Eller så kan du låna mig i nästa vecka, har PMS då ;) och jag börjar redan känna mig lite irriterad :D

@Snurrfian Jag har inte heller särskilt lång stubin när det gäller... så samla den ultimata Buke-bitch-maffian och gå till anfall rekommenderar jag :devil:
:devil: Gubbfan var ledig på fredagar... Men efter makens telefonsamtal så tog någon annan tag i bilen, provkörde den och ringde upp maken och konstatera att han inte hittade något riktigt fel på den, men skulle kolla en vända till och hittade han inget då så ska vi hämta upp bilen och provköra den själva. Blir det fel på den igen så köra vi den till våran vanliga.... Jag undrar om de verkligen har stått still med bilen eller om de bara har varit ute och lekt på vägarna med den... :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 300
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 856
Senast: co-SMAD4
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 642
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 471
Senast: s957
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp