Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
-4°C idag, det är nog dags att sätta på vinterdäcken på bilen snart... Är väldigt glad i min nya, varma jacka iaf! :D
 
Häller i mig morgonte. Stressigt och tröttsamt som f-n den här veckan som dessutom avslutas med en begravning. Ska kännas väldigt skönt ikväll när jag förhoppningsvis kan tagga ned lite och hantera mig själv...
 
Huvudet och jag är inte helt överens... Men men, det får gå. Nu vet jag att leveransen är på g, sen kan jag nog åka in och lämna blodprov som behövs inför nästa veckas läkarbesök. Trött är jag också, och kall. Har leggings under jeansen men det räcker inte riktigt. Och att försöka hitta underställ som är stort nog för min mage och rumpa är inte det lättaste tyvärr. :down:
 
Just nu tänker jag ignorerar alla med pandor och tigrar på sina avatarer, den enda som får ha det är @stjarnhimmel :mad: Min hjärna fixar inte att ni håller på och svarar er själva, byter ni inte tillbaka till era vanliga tänker jag banna er allihopa, så det så! :arghh:
Roar mig med att hosta, städa och skriva uppsats, det enda som går riktigt bra är hostningen, nästan för bra för mina revben börjar påstå att de inte håller för det... :meh:
 
Just nu tänker jag ignorerar alla med pandor och tigrar på sina avatarer, den enda som får ha det är @stjarnhimmel :mad: Min hjärna fixar inte att ni håller på och svarar er själva, byter ni inte tillbaka till era vanliga tänker jag banna er allihopa, så det så! :arghh:
Roar mig med att hosta, städa och skriva uppsats, det enda som går riktigt bra är hostningen, nästan för bra för mina revben börjar påstå att de inte håller för det... :meh:
Gillar banningshotet ;)
 
Just nu tänker jag ignorerar alla med pandor och tigrar på sina avatarer, den enda som får ha det är @stjarnhimmel :mad: Min hjärna fixar inte att ni håller på och svarar er själva, byter ni inte tillbaka till era vanliga tänker jag banna er allihopa, så det så! :arghh:
Roar mig med att hosta, städa och skriva uppsats, det enda som går riktigt bra är hostningen, nästan för bra för mina revben börjar påstå att de inte håller för det... :meh:

Ta en whisky (eller två) ikväll, alkohol är bronkvidgande :up: Jag har testat empiriskt och det är lika effektivt som låga doser av Bricanyl :D
 
Kaffe, matematiska formler och snart undervisning av elever om protochordates. Dags att ta på sig läppstiftet tror jag.

Hehe, påminner mig om när jag läste biologi. Vår lille professor från Gotland var mest intresserad av evertebrater (han forskade på havsmaskar precis som hans far gjort, det finns tydligen någon havsmask uppkallad efter hans far...). Nåväl, inte alltför många föreläsningar innan tentan kom han på att vi kanske skulle veta lite om vertebraterna också så det blev några speedade och fullmatade föreläsningar :D

Mitt främsta minne från föreläsningarna är dock när någon frågade varför just havsmaskarna hade blivit hans område. Han började rada upp varför de var intressanta och så blev han tyst, log lite och sa på bredaste gotländska: "Och så har de ju så fina färger" :rofl:
 
Börjar bli dags att kliva upp å äta frukost. Känns märkligt att sova 11-12 timmar om natten när jag har vart van att hinna få typ 6 timmar, möjligen 7 om jag haft tur O_o vet inte om det är sömntabletter som hjälper eller om det bara är kroppen som behöver sömnen.
 
Börjar bli dags att kliva upp å äta frukost. Känns märkligt att sova 11-12 timmar om natten när jag har vart van att hinna få typ 6 timmar, möjligen 7 om jag haft tur O_o vet inte om det är sömntabletter som hjälper eller om det bara är kroppen som behöver sömnen.

Bara att tacka och ta emot. Sömn är bästa medicinen mot...allt skulle jag vilja drista mig att säga :)
 
Börjar bli dags att kliva upp å äta frukost. Känns märkligt att sova 11-12 timmar om natten när jag har vart van att hinna få typ 6 timmar, möjligen 7 om jag haft tur O_o vet inte om det är sömntabletter som hjälper eller om det bara är kroppen som behöver sömnen.

Men det är ju så skönt när man sovit ordentligt :up:

Har själv hamnat i en dålig sovperiod så panikvakna vid kl 3 är vardagsmat... :cautious:
 
@athena_arabians och @Marita73 nä jag klagar verkligen inte :p skönt att sova ju :up: däremot blir det ju jobbigt om jag ska tillbaka till pendlingen till skolan, går då upp halv sju (åker hemifrån ca tio i sju). Ska jag kunna sova mer än 6-7 timmar får jag ju lägga mig vid sju åtta typ :eek: och är man hemma vid fem sex så är ju inte det så lockande :meh:
 
Just nu tänker jag ignorerar alla med pandor och tigrar på sina avatarer, den enda som får ha det är @stjarnhimmel :mad: Min hjärna fixar inte att ni håller på och svarar er själva, byter ni inte tillbaka till era vanliga tänker jag banna er allihopa, så det så! :arghh:
Roar mig med att hosta, städa och skriva uppsats, det enda som går riktigt bra är hostningen, nästan för bra för mina revben börjar påstå att de inte håller för det... :meh:
Men det är väl jätteroligt med lite förvirring!
Äntligen händer det något på Buke!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 451
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 608
Senast: co-SMAD4
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 204
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 447
Senast: s957
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp