Bukefalos 28 år!

Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förberedd inför finfrämmat ikväll :D Funderar dock på när han dyker upp, om jag hinner äta innan... Inte hunnit göra det än. Han gav prognos runt 21, men man vet ju aldrig hur det är med trafik å så... Och där fick jag precis ett meddelande att det strular sig... Hoppas nu inte det blir inställt :(

Håller tummarna!
 
Nu har jag parkerat min "husvagn" pa en av sonernas tomt. Det ar harligt att vara har, jag haller mig for mig sjalv ... men fick bjuda sonen pa kaffee i morse. :love: Han gillar att ha mamma nara. :cool: Den andra sonen var har och sag till att jag kom iordning ... och da han ar yngst kom vi alla fram till att han behovde grava fram locket till avloppstanken dar vi ska ansluta my vagn.

Sonen graver och hackar sig genom leran medan Mandy haller sig nara sin favorit i varlden. Hon som aldrig gnaller, gnaller som en gammal dorr sa fort hon ser honom for att komma fram och halsa sa fort som mojligt.

IMG_0204_zpsmm5qizsm.jpg


Dar satt jag, med ett glas vin och mandel doppad i chocolate och "supervised" gravningen.

IMG_0205_zpsudiayhke.jpg


Nu har jag den har utsikten.

D7K_1622_zpsepb8x9fp.jpg

Var är det du bor nu?

Längtar så till jul så jag får min årliga semester i cali när jag ser din bild. :love:
 
Jag har landat i soffan och ätit b&j efter en dag som innehållit snor, få tillträde till lägenheten jag köpt, shoppa lite prylar till den mm. Inte flyttat in än dock, flyttlasset kunde inte gå förrän på måndag så imorgon ägnar jag dagen åt att packa ihop det sista här tror jag och då var det enklare att sova här också. :p

Vill även hinna till lite sängbutiker imorgon. Ska köpa ny. Men det är så tråkigt själv. :p
 
Jag har landat i soffan och ätit b&j efter en dag som innehållit snor, få tillträde till lägenheten jag köpt, shoppa lite prylar till den mm. Inte flyttat in än dock, flyttlasset kunde inte gå förrän på måndag så imorgon ägnar jag dagen åt att packa ihop det sista här tror jag och då var det enklare att sova här också. :p

Vill även hinna till lite sängbutiker imorgon. Ska köpa ny. Men det är så tråkigt själv. :p
Jag kan kanske följa med en sväng fram emot eftermiddagen om du vill? :)
 
Sitter och funderar på vad det är för skillnad på en naparat och en kiropraktor? Vet de gör olika metoder, men i grund och botten "botar" de samma saker eller hur ligger det till? Hur kan man veta vilken man ev ska vända sig till?
Kassa frågor en sån här fredagskväll.
 
Sitter och funderar på vad det är för skillnad på en naparat och en kiropraktor? Vet de gör olika metoder, men i grund och botten "botar" de samma saker eller hur ligger det till? Hur kan man veta vilken man ev ska vända sig till?
Kassa frågor en sån här fredagskväll.
Är inte naprapat med inriktad på muskler och kiropraktor på leder? Jag kan dock ha helt fel. Vad har du för problem?
 
Oh men det vore ju supertrevligt! Eftermiddagen låter bra för då hinner jag 1. ta sovmorgon 2. packa lite. ;)
Vi har fixardag på gården kl 10, och jag tänkte skylla på Alice framåt lunch och slippa undan ;) vilka butiker vill du till? Jag åker gärna till Ikea, däråt har du ju flera sängställen.
 
Är inte naprapat med inriktad på muskler och kiropraktor på leder? Jag kan dock ha helt fel. Vad har du för problem?
Jaha, det kanske är så det är. Vet bara jag hört om kiropraktor som "knäcker" och tyckt det låtit lite halvt läskigt. :eek:
Problem och problem, tja, jag vet inte riktigt. Skulle vara kul att kolla upp hur kroppen egentligen mår fysiskt sett där man inte kan se själv. Vet jag kan få ont i ryggen ibland (alltid haft det pga att jag har lång rygg), sen vet jag inte om jag kanske skulle vilja kolla upp mina knän, då de på sistone verkat må sämre... och så hälen. Har fått problem sen några dagar tillbaka med hältrampkudden, köpte ilägg till skorna och det har blivit lite bättre, men vill ändå kolla upp så det inte är något annat som i sin tur orsakt detta.
 
Vi har fixardag på gården kl 10, och jag tänkte skylla på Alice framåt lunch och slippa undan ;) vilka butiker vill du till? Jag åker gärna till Ikea, däråt har du ju flera sängställen.

Ja allt ligger ju där! :D
Sova står överst på listan, sedan gärna KungSängen och Mio! :D
 
Jaha, det kanske är så det är. Vet bara jag hört om kiropraktor som "knäcker" och tyckt det låtit lite halvt läskigt. :eek:
Problem och problem, tja, jag vet inte riktigt. Skulle vara kul att kolla upp hur kroppen egentligen mår fysiskt sett där man inte kan se själv. Vet jag kan få ont i ryggen ibland (alltid haft det pga att jag har lång rygg), sen vet jag inte om jag kanske skulle vilja kolla upp mina knän, då de på sistone verkat må sämre... och så hälen. Har fått problem sen några dagar tillbaka med hältrampkudden, köpte ilägg till skorna och det har blivit lite bättre, men vill ändå kolla upp så det inte är något annat som i sin tur orsakt detta.
Jag går hos naprapat, då jag får extrema muskelspänningar och jag tycker det funkar bra. Men jag tror dock det handlar om att hitta någon som passar en som person.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 465
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 476
Senast: Hazel
·
Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
2 657
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp