Bukefalos 28 år!

Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det gör extremt ont om du har spända muskler! Men det är inte alla som gör det och det är frivilligt :p
Förvisso tror jag inte det skulle bli aktuellt för mig, vet jag hade en ambulanskille som rådde mig att pröva djupgående massage för min rygg. Har bara inte hittat nån bra massör än som går på djupet så att säga... ska väl erkännas att jag inte letat aktivt heller.... :o
 
Förvisso tror jag inte det skulle bli aktuellt för mig, vet jag hade en ambulanskille som rådde mig att pröva djupgående massage för min rygg. Har bara inte hittat nån bra massör än som går på djupet så att säga... ska väl erkännas att jag inte letat aktivt heller.... :o
Det är värt att lägga pengar på massage om man har problem med kroppen!
 
Det är ju nåt av det bästa som finns! Älskar nålar :love:
Jag tycker nålar är lite läskigt, har alltid tyckte det. Hade jätteproblem med att ta stelkramp osv när jag var mindre, nu på vuxna dar kan jag ta blodprov, så länge jag inte glömmer att andas och tittar åt ett annat håll när de håller på att föra in nålen. Lite obehag sitter kvar trots allt. :nailbiting:
 
Vart ska du? Jag tror jag ska till dina hemtrakter.
Jag ska resa till Västra Götaland, ska åka hem till syrran och se deras nya villa. Sen blir det nog att åka hem till mamma och fira styvfar som fyller år, sen vet jag inte om jag åker hem på kvällen eller om jag sover över. Är trots allt 10 mil bort från mig.
 
Jag tycker nålar är lite läskigt, har alltid tyckte det. Hade jätteproblem med att ta stelkramp osv när jag var mindre, nu på vuxna dar kan jag ta blodprov, så länge jag inte glömmer att andas och tittar åt ett annat håll när de håller på att föra in nålen. Lite obehag sitter kvar trots allt. :nailbiting:
Jag hatar också nålar. Men nu går det hyfsat, om jag kan titta åt ett annat håll och de inte säger när de sticker. I vintrar lyckades till och med tandläkaren att ge bedövning :up:, men vet inte om jag skulle fixa det nu. :down:
 
Det är värt att lägga pengar på massage om man har problem med kroppen!
Jo, det är ju det också. Så mycket utgifter nu bara, försöker lugna mig lite tills jag har koll på det ekonomiska, sen ska jag ta itu med mig själv är tanken.

Det är sjukt jobbigt att bygga upp en buffert när man är själv, har jag märkt...
 
Jag ska resa till Västra Götaland, ska åka hem till syrran och se deras nya villa. Sen blir det nog att åka hem till mamma och fira styvfar som fyller år, sen vet jag inte om jag åker hem på kvällen eller om jag sover över. Är trots allt 10 mil bort från mig.
Och jag åker från västra götaland till småland :D
 
Jag hatar också nålar. Men nu går det hyfsat, om jag kan titta åt ett annat håll och de inte säger när de sticker. I vintrar lyckades till och med tandläkaren att ge bedövning :up:, men vet inte om jag skulle fixa det nu. :down:
Konstigt nog har jag inte haft problem med bedövning i munnen, eller vänta.... jo jag minns jag inte tyckte om det heller när de kom med den stora sprutan de hade då, som gjorde så ont när de stack..... men jag fick beröm när jag skulle operera in mina skruvar i tänderna. Låg helt still och kände inte ens när de bedövade.
 
Jo, det är ju det också. Så mycket utgifter nu bara, försöker lugna mig lite tills jag har koll på det ekonomiska, sen ska jag ta itu med mig själv är tanken.

Det är sjukt jobbigt att bygga upp en buffert när man är själv, har jag märkt...
Speciellt när man har häst också! Jag fick ta mig råd när jag inte längre fixade att arbeta. Men ni har inte friskvårdsbidrag på jobbet?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 003
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 510
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 530
Senast: Hazel
·
Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
2 670
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp