Bukefalos 28 år!

Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska ut och gräva hål i slänten, jag kom ju över lite oförstörbara växter igår :D

Det har äntligen slutat regna :up: men det har då blåst upp istället så det blåser små:devil: här nu :meh:
 
Jobbar i växeln idag, och är lite smått förbannad på alla klappträn jag lyckas få på tråden idag... andas.......... ;)
 
Just nu sitter jag och vilar lite. Laddar inför att cykla till dagis i blåsten. Tar nog en längre väg och undviker backar tror jag. Hellre motvind plant istället för uppåt och nedåt! Kan ju gå och hämta en bil men de håller på och gräva upp trottoaren utanför föräldrarnas hus (det är dags för fiber) så det känns så onödigt att ha dem att flytta sig bara för att få ut bilen, när jag ändå kan cykla.
 
Tvättar, kollar serier och filurar på vad jag ska handla.

Läser även på om Noo Poo! Har som plan att försöka få håret att växa och bli långt :p
 
Landat hemma och pysslat om min sjukling. Tonåringen har feber och ont i huvudet. Ska äta, byta om och åka till stallet med lilla dottern.
 
Ska snart ut till stallet. Hovslagaren kommer imorgon så hästarna får stå inne inatt.
Innan dess har jag svullat i wienerbröd och godis. Ikväll blir det nog nypotatis och sill.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har haft några vänner genom åren som ägnar sig åt att ställa in, avboka eller omboka träffar, ibland med kort varsel. Jag funderar...
14 15 16
Svar
313
· Visningar
11 397
Senast: Saeta
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 006
Senast: MissFideli
·
Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
1 746
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
630
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Äldre hund äter valpfoder
  • Arg och stressad katt
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp