Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kommer du hit och fortsätter med mitt altangolv sedan? :p När du ändå fått in snitsen menar jag :up:

Eh nej... Jag har en egen altan som skulle behöva oljas också men jag tänker blunda för det i år... ;) 9 liter olja senare så är min kropp rätt mör, för att vara helt ärlig så gjorde dottern en stock innan hon tröttnade och maken hjälpte till med överdelen på en sida... nu ska det få torka till ett par dagar och sen ska det på med färg... :banghead: Färg och färg, lasyr åtminstone! :D
 
Alltså, jag tycker generellt att det är jävligt trist när folk ska gnälla på domaren i tid och otid. Men det där var utan tvekan den sämsta domarinsatsen jag sett! Jag förstår att Malmö tappade greppet där i 1a halvlek (men de borde spelat bättre i 2a...)

Domaren var verkligen under all kritik! Att ta så många tokiga beslut är galet.
 
Har en vattenläcka i badrummet vilket gör att hela skiten behöver rivas upp och göras om. Därav sitter jag nu i Vaggeryd och jobbar övertid.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har haft några vänner genom åren som ägnar sig åt att ställa in, avboka eller omboka träffar, ibland med kort varsel. Jag funderar...
14 15 16
Svar
313
· Visningar
10 702
Senast: Saeta
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 049
Senast: bettysmatte
·
Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
1 534
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
546
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp