Bukefalos 28 år!

Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu surfar jag runt och letar vettiga ridskor till dottern, som dessutom inte kostar typ en tusenlapp! Eller ja, det svåraste är att öht hitta nåt i stl 28 :down:
 
Sitter och fikar och pustar ut efter sanering av en massa mjölpåsar som måst dammsugas innan dom lagras in eller flyter vidare.
 
Det kan det nog! Har ett par i 30 på vänt, men det dröjer nog lite :p hon har 27 på sandaler och skor nu så 28 med sockor i borde funka i höst tänker jag. Har du att sälja? :)

Ett stort kanske på det. Bytte ut sonens mot större i våras men får kolla om jag har kvar dom gamla. Jag är ju rensamänniska så inte otroligt om dom redan lämnat hemmet.
 
Känns som det är dax att sova .Börjar bli orolig att jag börjar vända på dygnet nu när jag har semester ! Men det rättar väl snart till sig bara slåttern kommer igång och vi får finväder .Men då går väl ryggen åt skogen så det blir inget sova alls !
 
Färgar bort dom grå :o Och myser framför en brasa. Funderar på vad det ska bli till lunch. Börjar bli hungrig! :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har haft några vänner genom åren som ägnar sig åt att ställa in, avboka eller omboka träffar, ibland med kort varsel. Jag funderar...
14 15 16
Svar
313
· Visningar
11 340
Senast: Saeta
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 970
Senast: MissFideli
·
Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
1 726
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
619
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp