Bukefalos 28 år!

Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på pizzerian och väntar på en pizza. Är på kasst humör och ska jobba 16 h sen så jag tyckte att jag var värd det.
 
Sitter i soffan och sloar ... Jag maste hitta pa ett litet tranings program vi kan gora pa gras (har i Florida ar det som att ga pa en madrass ... tjockt och gungit. Nar citrus frukter ramlar fran traden forsvinner de i den valklippta grasmattan och man kan inte hitta dem igen) till Miss Mandy som har ont under fotternaO_o Fotgaende funkar inte sa det far bli lita annat. Tur det ar varmt sa hon blir trott fort. :p
 
Rastat hunden och nu vilar jag i soffan. Ska ta in kaninerna snart så jag kan ta kväller. Hade tänkt klippa gräs, men hoppar det idag :)
 
Har landat hemma efter en 24 h kryssning med familjen, även om det ett tag såg ut som om vi inte skulle hinna med... Jäkla trafik i Stockholm O_o Men vi hann precis och har haft det fantastiskt skönt, ätit alldeles för mycket och bara lullat runt. :D Sen hann jag med en tur i svampskogen när vi kom hem också så nu har jag två liter kantareller! :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har haft några vänner genom åren som ägnar sig åt att ställa in, avboka eller omboka träffar, ibland med kort varsel. Jag funderar...
14 15 16
Svar
313
· Visningar
11 582
Senast: Saeta
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 063
Senast: MissFideli
·
Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
1 787
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
660
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp