Bukefalos 28 år!

Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tyvärr - ja..
Fasen! Måste upp astidigt imorgon och har en lång dag där jag måste vara på hugget. Sambon och hunden snarkar ikapp här. Jag är rätt avundsjuk.
Länge sen jag hade svårt att sova, kan väl inte påstå att jag saknat det direkt..
Kollat QI men nu vet jag inte vad jag ska kolla på.
 
Blev inte lättare att somna om när att jag läste saker som gjorde mig upprörd..
Så jävla less på en person i min närhet just nu.
 
Blev inte lättare att somna om när att jag läste saker som gjorde mig upprörd..
Så jävla less på en person i min närhet just nu.

Jag gjorde den missen med. Inte förbannad på ngt. Men försöker snoka reda på saker och ting.
Det är en stor jobbgrej som öppnats upp för oss. Men det är mycket frågetecken och man undrar vems sida som stämmer.
Jag blev iaf trött av det. Så nu ska sovas!
Hoppas du får sova strax med!🛌
 
Har ar vi precis klara med middagen, fisk (wild caught pacific rock fish) med en salad/salsa till medan vi lyssnar pa Chess. Jag hade bestamt mig for att nu var det dags att dra in och se till att tappa ett par kilos vikt. Da steg grannen ur bilen, hejade och fragade om jag gillade rose. Nja ... sa jag. Det tog han som godkannande och kom over med en flaska han fatt i dag. Han ar bartender och de hade vinprovning pa en av de storre vingardarna i omradet. Vingarden insisterade att han maste ta hem den har och prova, jag antar att vill att han ska kopa in till baren. "Du kan ju tala om vad du tycker" sa han.
Till min stora overaskning sa ar den super, jatte god. 😳 Jag som inte gillar rose. Den ar inte alls sot utan torr och bara SA god. Den slapps inte forran nasta helg sa jag gissar att jag far sta pa pass for att fa tag pa en flaska eller fem.
 
Världens huvudvärk idag.

Inge bra då vi har ett stort event här på jobbet så jag behöver vara på topp :crazy: Vet inte omm det är pga av blodsockret eller vad det är men dåligt mår jag
 
Jag vill gå och lägga mig. Min att-göra lista är längre än min framtid... :meh:

I alla fall känns det som att den är det, men det är den nog inte riktigt med tanke på att det endast finns tre punkter på den :angel:
Nu är det en punkt kvar, men det känns ändå som att min att-göra lista är längre än min framtid... :wtf:

Det är dock den jobbigaste/största/mest tidskrävande saken som står kvar (grupparbetet...) på listan så... jag vill ge upp på livet :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 304
Senast: Amha
·
  • Omröstning
Fordon Jag har ärvt en halv Toyota Auris Diesel mildhybrid, automat årsmodell 2013. Miltalet 2021 var 3500 ungefär och sedan dess är det oklart...
2
Svar
20
· Visningar
2 575
Senast: jemeni
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
557
Senast: Jeps
·
Kultur Bara tre veckor kvar nu! Vilka ska gå på Taylor Swift utöver dottern och jag och så @Fiorano ? :) vi går N3 och sutter på sektion 112...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 938
Senast: Emtherlia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Älgflugor
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp