Bukefalos 28 år!

Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma från tågresan. En lång dag blev det - så skönt att vara hemma. Kissekatterna härjar runt, de har svultit och inte fått mat på minst två dagar hälsar båda. Kissekattvakten ljuger helt klart.

Tre dar borta, och varmt och skönt har det varit, med smidiga resor åt alla håll, så jag har egentligen inget att klaga på. Men känner mig ändå sådär utsmetad och trött som efter en riktigt slitsam vecka med heldagar i full rulle.

Som ett utsketet äpple.

Har lite sovmorgon imorn iaf så det är ingen panik att komma iväg.
 
Tillbringade förmiddagen på möte på annan ort.
Skapligt meningslöst när jag inte ens ska jobba kvar.

Har en utbildning och ett par seminarier kvar innan jag slutar. Ska suga ur det jag kan i form av fortbildning innan jag får gå..... Nästa bli imorgon eftermiddag.
 
Ska trycka i mig detta i detta nu :sneaky:

30208
 
Hur ska jag bryta mitt tråkighetsmönster?
Ska åka till jobbet snart men efter idag är jag ledig 4 dagar igen.

Jag bor ju på en jättefin ö med jättefina människor och många "bekanta" vänner.

Jag är dock inte så social. Blir bjuden att följa med på frukost på nåt fik men jag har ju massa god frukost hemma "gratis" och är inte intresserad av andra människors prat samt gillar inte att prata om mig själv till andra, eftersom vi är just bekanta och inte nära vänner.

Det går mot vinter här så kallt i vattnet för att bada. Sola kan man väl men blir uttråkad.

Ofta sitter jag hemma och bara youtubar intressanta dokumentärer men ögonen är ju fyrkantiga och hjärnan ett russin efter några timmar glo på telefonen.....

Finns många fina vandrings-stigar att gå men har inte blivit av.
Mitt jobb är aktivt så jag behöver inte motion mer än för hjärnan och själen.

Funderar på att fixa bort allt ogräs i trädgården men det lär ju ta en dag bara....

Jag behöver "komma ut" mer... skaffa en hobby?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 295
Senast: Amha
·
  • Omröstning
Fordon Jag har ärvt en halv Toyota Auris Diesel mildhybrid, automat årsmodell 2013. Miltalet 2021 var 3500 ungefär och sedan dess är det oklart...
2
Svar
20
· Visningar
2 438
Senast: jemeni
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
544
Senast: Jeps
·
Kultur Bara tre veckor kvar nu! Vilka ska gå på Taylor Swift utöver dottern och jag och så @Fiorano ? :) vi går N3 och sutter på sektion 112...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 871
Senast: Emtherlia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp