The Eras tour Stockholm

Jag ska gå på Söndagen med min syster. Har världens sämsta sittplatser, men det blev vad vi fick tag i.
Är inte världens största Taylorfan (Ja, alltså jag gillar hennes låtar och lyssnar aktivt men har inte lyssnat på allt av henne) utan hänger mest med systern. Tror det kommer bli grymt.
Blev jätteglad nu när jag såg att Paramore är förband, för det hade jag inte koll på :bump:
 
Jasså? Får de inte hålla på längre än till 24 där? Då kanske jag får tänka om lite, den är ju troligen 3,5 timmar lång...
Beror kanske på om taket är stängt eller inte men alla konserter jag varit på på Friends har varit klara innan 24 fast taket varit stängt.
 
Beror kanske på om taket är stängt eller inte men alla konserter jag varit på på Friends har varit klara innan 24 fast taket varit stängt.
Bra att veta, jag har inte varit på Friends tidigare. :)

Men då ska jag kanske förbereda mig och sällskapet på en tidigare tid, vi vill ju inte missa något. :)
 
Bra att veta, jag har inte varit på Friends tidigare. :)

Men då ska jag kanske förbereda mig och sällskapet på en tidigare tid, vi vill ju inte missa något. :)
Vet inte om jag drömt det eller om jag läst nånstans att konserten skulle börja 18. Och att det var Taylors tid. Vet inte hur länge Paramore spelar eller hur mycket paus det är mellan.

*edit*

Hittade Paramores setlist på Spotify
 
Jag ska inte gå, men jag är smått avis på er som ska dit. Jag hoppas (och tror) att det blir en kväll att minnas!

Jag är väl ingen "Swiftie", men dottern är ett stort fan, så jag är väl bekant med musiken och jag tycker absolut att Taylor är bra. Paramore har jag faktiskt sett en gång, för många år sedan (måste ha varit runt 2010, om det kan stämma?) och de var väldigt bra live, även om jag kände mig lätt malplacerad i den publiken :D
 
Vet inte om jag drömt det eller om jag läst nånstans att konserten skulle börja 18. Och att det var Taylors tid. Vet inte hur länge Paramore spelar eller hur mycket paus det är mellan.

*edit*

Hittade Paramores setlist på Spotify

Är inte 18:15 då insläppet börjar?
 
Nej insläppet lär inte börja 18.15. Tar lång tid att släppa in alla så det skulle ta slut alldeles för sent ☺️ Gissar på att insläpp blir runt 16. Troligen börjar Paramore 18.15 och Taylor kanske 0,5-1 timme efter de gått av så kanske 19-20 någon gång, vi lär få exakta tider om ett par veckor
 
Jag har börjat på mina armband 🥳 Oväntat kul att sitta och pyssla med
 

Bifogade filer

  • FA34D8F4-A590-4E25-B852-E4057620DF73.jpeg
    FA34D8F4-A590-4E25-B852-E4057620DF73.jpeg
    348,3 KB · Visningar: 28

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 552
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 213
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ (Om någon nu vet vem jag är - håll gärna tyst om det) En i min närhet bor tillsammans med sin man. 3 barn (rätt så icke lugna sådana)...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 153
Senast: Görel
·
Relationer Hej, Är tillsammans med en man jag älskar, det pirrar, vi har otroligt roligt ihop och han är min bästa vän! Men, han mår väldigt...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 139
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp