Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, Ernst (Kirchsteiger alltså)..... O_o:D Fast MAT det verkar han kunna laga :) . Den vita pizzan med potatis som han gjorde i programmet nyss såg ju rätt magnifik ut :d !!
 
Så då har man genomgått årets förstahjälpen kurs.
Den gick bra.
:( förutom att en gjorde sig lustig hur svårt ett moment var för mig för att jag är fet. :(
<HATAR ATT VARA FET>
Varför möter man så ofta någon som gör sig lustig över det?
Jag har andra kvalitéer än att vara fet. :(
Förbannat dålig stil :mad:
Denna person var kanske avundsjuk för att du var bättre än den personen. Oavsett vilket :down:
 
Handlade lite nya kläder
Var nödvändigt
D70F4FC0-33F0-4284-8C86-4A35D7B5D1BE.jpeg
 
Fick Atarax utskrivet av läkaren igår pga den dåliga sömnen de senaste veckorna. Sov som en klubbad säl inatt! Tagit två nu och känner redan hur ögonen börjar klippa :love:
Är egentligen extremt försiktig och återhållsam med mediciner men denna vågade till och med jag testa.
Avundsjuk! Jag har bett om sömnmedel flera gånger hos läkaren men jag får inget utskrivet. Istället fått föreläsningar om att inte sova på dagen och bla bla bla.
 
Vissa kunder är för mkt, om man ser en sprider (asfaltsbil ) står och lägger asfalt i hålen på ena pakeringen.då står man väll inte ivägen....

Kund:Jag står inte ivägen va för lastbilen
Jag: jo de gör du, du står mitt ivägen för ett hål dom ska fylla igen
Kund: vart ska jag då parkera
Jag: här är två stora parkeringar så ta den mitt över eller få färsk asfaltsklister på bilen
Kund: Suckar
Lastbilschauffören: bara skrattar och menar på att jag är lik min får i humöret(känner denna chauffören sen många många år tillbaka)
 
Så då har man genomgått årets förstahjälpen kurs.
Den gick bra.
:( förutom att en gjorde sig lustig hur svårt ett moment var för mig för att jag är fet. :(
<HATAR ATT VARA FET>
Varför möter man så ofta någon som gör sig lustig över det?
Jag har andra kvalitéer än att vara fet. :(
Då ska du tänka såhär. vad är den människan avundsjuk? för att du har former på kroppen..Hellre former än att se ut som en planka ( min svärmor och särbo har sagt detta här till mig säker 100ggr)
 
Satans skit... Jag tror jag måste lämna in en orosanmälan. Det här kan inte fortgå :cry:

Grannen är alkoholist och hen har huvudansvaret för ett av sina barn. Sambon har noterat flera oroväckande signaler. Känns inte bra i kroppen detta men det verkar som om det rullar på utför fort nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 139
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 323
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
623
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 073
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp