Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Maken beställde en kyldyna åt vår hund från amazon. Jag trodde knappt att han skulle fatta vad den var till för, men de senaste dagarna har han legat MYCKET på den så uppenbarligen är den väldigt behaglig.... :) Funderar på att skaffa en till bilen också (alltså inte som bilen ska ligga på utan som hunden ska ligga på när han åker bil.... ;) ). Och en till katten.

Vovvi ligger gärna PÅ sitt hund-hus. Är egentligen ett katthus förvisso.. Men liten hund.. ;)
Så jag lade dynan på det för att hon skulle hamna där mer. Det verkar funkat. Skönt för henne att slippa bli så varm!

@Angua
Den här var snorbillig med. Nu var det här säkert minsta strl och billigare iom det. Vi fick rabatt. Men vanliga utpris var 119 kr. Funderar på att köpa en till mig själv med. 😂
 
Hels huset städat (förutom källaren men den räknas inte) och det tar fasen tid att städa närmare 200 m2 ensam 😅 Dottern hjälpte mig med hennes rum iallafall:love:

Har suttit och pärlat med henne också och nu förbereder jag middag. Grillat :d Maken kommer snart hem från jobbet.
 
Mobbaren fortsatte idag med. Och den sk chefen är ledig, kommer ev på ons...
Kände mig kokt på jobbet, så jag tog och blötte håret i duschen innan jag svidade om föe hemfärd. Det var skönt!
Päronen är kvar på landet, så lugnt här. Bara jag och alla djur. Förutom då Lady, som är på landet med alla fästingar :wtf:
Måste skaffa ett halsband till henne snart, om det finns något hon tål? Är ju allergiker
 
Jag är så trött. Sov illa inatt eftesom det var så olidligt varmt. Det var varmt på jobbet också.
Men nu är det 21 grader ute så jag ska göra ett pass i trädgården.:)

Blir lätt galen på chefen som verkar virrig. Kanske dags att läcka lite information till hens överordnade. Själv kan jag itne prata med henom. Blir bara avsnäst.
 
Så typiskt. Jag hade till slut bestämt mig för vad jag ville brodera. Sommaren verkar vara en bra tid för sånt av någon anledning. Jag har hur mycket broderigarn hemma men till just detta broderi saknas hela 11 färger! Jag har bara 4 hemma i lager. Så nu får jag tänka om och hitta ett annat mönster och så får jag ta det här mönstret när jag köpt mer garn.
 
Sitter vid havet och tar en kall med en av mina bästa vänner
31029
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 139
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 312
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
623
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 062
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp