Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis gjort av med 5000 spänn på en ny gräsklippare på lokala Husqvarnabutiken (en 1000-lapp mer än vad jag hade tänkt men jag behöver en NU). Stressnivån sjönk som en sten :up: Den gamla jäveln la av innan jag åkte på jobb vilket ökade min stress och när jag kom hem såg gräsmattan ut som en vall...
 
Verkstaden ringde och sa att min punkteringsspray gått ut, vilket skulle kosta 612 kronor att ersätta. Googlar jag på punkteringsspray kostar det 80 kronor att köpa en burk :confused:

Men setenskottet fick de laga :up:
 
Jag förstår inte vad det är med mig. Har vaknat flera gånger de senaste nätterna i ren panik blandat med ångest, av mardrömmar om att allt med mobbningen utspelar sig igen. Imorse vaknade jag typ kl 7 (väldigt ovanligt för mig som egentligen vill sova halva dagen pga somnar för sent pga sömnproblem) av en dröm om att mormor levde igen. Allt var så verkligt, och jag trodde verkligen på det, så jag kände mig tvungen att ringa mormor i hopp om att hon levde igen... men det ringde ute i hallen istället, så nej. Det var bara en dröm :cry:
Jag saknar mormor (och morfar) :heart
 
Sovit nada inatt
Börjar jobba kl 13;30 men funderar på att gå dit om en stund
Åskfobin talar igen haha
 
Jag tror inte att någon av de analoga termometerna fungerar. Den ena visar på - 12° och den andra ser ut att ha blivit misshandlad och gett upp :cautious:
Lite oklart om det är - 30° eller närmare - 40° 🤔
Nåväl ska ta en kopp kaffe och trotsa kylan en stund på terassen

9FA8840E-D462-4A2E-BD80-F65F4FEEAE8C.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 107
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 227
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 506
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp