Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på jobbet och vill bara hem. Måste varje morgon försöka förbereda mig mentalt på att träffa min kollega för skiftbyte och jag orkar inte med människan. Blir på lika dåligt humör varje morgon. Nästa vecka slipper jag honom. Så nu ser jag fram emot frukost och hoppas att dagen blir bättre 🌞
 
Ska jobba hemifrån. Sitter o oroar mig om hästarna, är 1 plusgrad och det ska snöa o regna senare men inget nu. Tänker om hästarna kokar i sina täcken, de har sällan täcken men nu 100 g resp 200 g. Höromdagen när det regnade/snöade/haglade hade de fleecefodrade täcken o den ena frös på kvällen så hon skakade. Den andra är dräktig. Så nu sitter jag o undrar om jag ska t stallet o ta av täckena, byta eller hålla tiden an…
 
Ska jobba hemifrån. Sitter o oroar mig om hästarna, är 1 plusgrad och det ska snöa o regna senare men inget nu. Tänker om hästarna kokar i sina täcken, de har sällan täcken men nu 100 g resp 200 g. Höromdagen när det regnade/snöade/haglade hade de fleecefodrade täcken o den ena frös på kvällen så hon skakade. Den andra är dräktig. Så nu sitter jag o undrar om jag ska t stallet o ta av täckena, byta eller hålla tiden an…
kanske det löste sig, det har börjat snöa på snedden. I skåne. Tur man har kvar vinterdäcken på.
 
Vet inte hur jag ska göra. Orkar inte mer. Ännu en natt då jag vaknar och inte kan somna om. Trots sömnmedicin. Gråtit en massa både idag och igår. Och ja typ alla dagar mer eller mindre. Vilket är obegripligt. Ska det behöva vara så här. Kan det inte bara få ta slut nån gång eller åtminstone bli mer lätthanterligt?
Jag behöver åka till skolan, eller skulle egentligen behöva vara på väg då vi börjar snart. Jag vill ju verkligen men varför är det så svårt efter dessa maratonattacker att bara rycka lite på axlarna och bara göra det man ska och vill?! Det är enormt frustrerande. Och inte vet jag heller varför det blir så här. Hade mycket hellre haft någon kroppslig skada eller sjukdom just nu. Men detta sitter ju i hjärnan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
900
· Visningar
47 947
Senast: Dimmoln
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
370
Senast: sweep
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 296
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundhantering
  • Resultat på HD-röntgen
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp