Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sjukanmält mig. Känns både skönt och som ett totalt misslyckande. Nu ska jag vara lika modig som du @Hoarfrost och söka hjälp. Måste bara luska ut var jag ska börja. Ringa 1177 kanske
Heja! Du vågar!
Jag sitter här nu, har inte ballat ur och sprungit åt andra hållet ännu. Trotsar exakt allt min hjärna säger åt mig att göra. Kan jag kan du :heart skickar lite av min tjurskallighet (ärvd av farfar), som är det enda som möjliggör sånt här för min del. :angel:
 
Jag trodde jag skulle vara lite bitter över att lämna ett vårfint Skåne o rulla hemåt på fulldubbade däck o lyssna på oljudet i 35 mil.
Det är jag inte :eek:
20220406_111003.jpg
 
Jag har hittat MIN psykolog :love: Alltså den andra för 2 år sedan jag gick ifrån och ville bara störtböla efter, kände mig liten och fel och dum i huvudet.

Nu är jag så himla dränerad att jag är skakig, hen var apjobbig och jag höll på att gå sönder inuti. Men vi skrattade även mycket tillsammans, och jag går därifrån med hopp och känslan av att jag kan vända på en hel del. Jag vill gå dit nu på en gång igen, men ändå vill jag aldrig dit igen. :D

Det enda som blev avrättat var med andra ord min hjärna, som just nu är mos deluxe.

Nu ska jag jobba. Hur det nu ska gå till :cautious:

Tack alla för peppen :heart
 
Arma Megara eftersom det var Stockholms blodbad fick hon inte vara i sovrummet över natten. Så hon satt och jamade oavbrutet på kvällen/natten 😿 Sedan smet hon in flera gånger så jag måste plocka ut henne och hon sprang som en galning och gömde sig under fåtöljen så jag fick bära ut henne.

Sedan har hon varit en riktig klisterkatt, mer än vanligt. Nu är iaf allting tvättat. Det är en fläck på duntäcket eftersom jag inte vågade lägga det i blöt. Jaja. Det syns ändå inte med påslakan på.
 
Jag har hittat MIN psykolog :love: Alltså den andra för 2 år sedan jag gick ifrån och ville bara störtböla efter, kände mig liten och fel och dum i huvudet.

Nu är jag så himla dränerad att jag är skakig, hen var apjobbig och jag höll på att gå sönder inuti. Men vi skrattade även mycket tillsammans, och jag går därifrån med hopp och känslan av att jag kan vända på en hel del. Jag vill gå dit nu på en gång igen, men ändå vill jag aldrig dit igen. :D

Det enda som blev avrättat var med andra ord min hjärna, som just nu är mos deluxe.

Nu ska jag jobba. Hur det nu ska gå till :cautious:

Tack alla för peppen :heart
:banana::bump::banana::bump::banana::heartheart
 
Jag har tidigare jobbat som enda kvinna på arbetsplats, så du har mitt fulla medlidande. Mans-pms och mancold är fan inte att leka med :nailbiting:

:D:p
Man tycker ju att de borde förstå att en annan klarar av att hålla sig från att mörda dom en gång i månaden trots hormonpåslag, värk och deras gnällighet. :angel:
Då kan man klara av att någon tog den sista suddbara bläckpennan(vilket f.ö. bara beställs för min räkning) och att man får invänta nästa beställning som kommer nästa vecka istället för att gnälla 2 timmar om det.🙃🔫
 
Man tycker ju att de borde förstå att en annan klarar av att hålla sig från att mörda dom en gång i månaden trots hormonpåslag, värk och deras gnällighet. :angel:
Då kan man klara av att någon tog den sista suddbara bläckpennan(vilket f.ö. bara beställs för min räkning) och att man får invänta nästa beställning som kommer nästa vecka istället för att gnälla 2 timmar om det.🙃🔫
Jag är mycket nöjd med mina närmsta kollegor. Bara män, blir grabbiga då och då men kommer oftast på sig eller påminner de andra om det blir för mycket och tonar ner. Behöver aldrig säga till utan på sin höjd titta lite snett när det drar iväg åt fel håll. Väldigt sällan dock, de brukar komma på sig innan jag ens reagerar.

Bara att de först frågade varandra hur läppstift fungerade innan de bollade över frågan på mig en lunch var oerhört underhållande och kändes väldigt intuitivt. "Man kan ju inte bara anta att du vet bara för att du är kvinna ju" :D
 
Jag är mycket nöjd med mina närmsta kollegor. Bara män, blir grabbiga då och då men kommer oftast på sig eller påminner de andra om det blir för mycket och tonar ner. Behöver aldrig säga till utan på sin höjd titta lite snett när det drar iväg åt fel håll. Väldigt sällan dock, de brukar komma på sig innan jag ens reagerar.

Bara att de först frågade varandra hur läppstift fungerade innan de bollade över frågan på mig en lunch var oerhört underhållande och kändes väldigt intuitivt. "Man kan ju inte bara anta att du vet bara för att du är kvinna ju" :D
De flesta är okej här med men vi har vissa som definitivt fått för mycket uppmärksamhet och sin vilja igenom som barn genom utbrott och gnäll. :cautious:

Gubbarna i fabriken dock är bäst, raka och ärliga mot alla och varandra så det är sällan tjafs med dom. :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
923
· Visningar
49 001
Senast: LadySara
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
370
Senast: sweep
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 323
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp