Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Namnet ser ut som en fastighetsbeteckning.
En skylt som markerar ett gammalt boställe?
Kan det vara, fick inte upp något när jag sökte på det som en adress. Min första tanke var en grav, men det tror jag inte på. Men det är möjligt att den här är för fd bostaden, och den andra tillhörande brunn? :)
 
Det blev middag på resterna av pulled pork ikväll
Mitt nuvarande kontor är upptaget av Simba
20200420_191306.jpg
 
Gubbarna lämnade en katalog med golv prover idag. I morgon ska de komma och hämta den och en lapp där jag har skrivit vilka golv vi vill ha...
Verkar som de drar ut renoveringen så mkt som möjligt
 
19:55Sandra Killgren
Jägaren såg fel – sköt ihjäl kossa
Mannen var ute på vildsvinsjakt men sköt en dräktig tamko istället. Nu döms han till böter och skadestånd av Kalmar tingsrätt, rapporterar P4.
Händelsen inträffade i maj förra året. Mannen hade blivit informerad om att det fanns tamboskap i närområdet, men när mörkret föll kunde han inte se att det var en ko och inte ett vildsvin som han sköt.
Mannen, som är i 35-årsåldern, ska nu betala 8 800 kronor i böter samt ett skadestånd på 21 000 kronor till kons ägare, skriver P4 Kalmar.

:rofl: :rofl: :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
4 761
Senast: Lilla
·
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
5 920
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Jag tänker köpa ytterligare en solcellsslinga till trädgården och började fundera på om det finns med utbytbara batterier, eller om hela...
Svar
0
· Visningar
155
Trädgård & Växter Kom på att vi måste göra något åt dammen till sommaren. Då kommer vi ha en liten bebis som kryper runt i trädgården. Även om givetvis...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
621

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp