Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har placerat mig och en bok i en solstol på trädäcket :cool:
 

Bifogade filer

  • IMG_20200420_170103.jpg
    IMG_20200420_170103.jpg
    350,8 KB · Visningar: 48
Alltså, vissa snubbar. Hade precis visning på min lägenhet och har fått information om att en man som skickat hotfulla och arga mail till min fastighetsvärd eventuellt kommer att dyka upp, då han är kallad. Jo vars, han var här, from som ett lamm och gjorde inte mycket väsen av sig. Väldigt försiktig och trevlig, lite incel-varning, intressant att det är samma man som hotar över nätet. Men, det är väl oftast precis så de ser ut i verkligheten.
 
Alltså, vissa snubbar. Hade precis visning på min lägenhet och har fått information om att en man som skickat hotfulla och arga mail till min fastighetsvärd eventuellt kommer att dyka upp, då han är kallad. Jo vars, han var här, from som ett lamm och gjorde inte mycket väsen av sig. Väldigt försiktig och trevlig, lite incel-varning, intressant att det är samma man som hotar över nätet. Men, det är väl oftast precis så de ser ut i verkligheten.

Men gud var oklart! Bra att det gick lugnt till iaf.
Kan värden ”tvingas” ge honom lägenheten om han blir först i kön?
 
Men gud var oklart! Bra att det gick lugnt till iaf.
Kan värden ”tvingas” ge honom lägenheten om han blir först i kön?

Ja, de är tvungna att gå enligt kösystemet och gissar att vem som får lägenhet och inte, samt eventuell anmälan för hot osv, hanteras helt separat. Nu var han visserligen en bit ner på listan av de 15 som kallats till visning så chansen att han får den är nog liten, särskilt med tanke på att en jag pratade med var extremt angelägen och hon låg högre upp på listan. Så denna lilla pärla går nog till någon annan.
 
Ja, de är tvungna att gå enligt kösystemet och gissar att vem som får lägenhet och inte, samt eventuell anmälan för hot osv, hanteras helt separat. Nu var han visserligen en bit ner på listan av de 15 som kallats till visning så chansen att han får den är nog liten, särskilt med tanke på att en jag pratade med var extremt angelägen och hon låg högre upp på listan. Så denna lilla pärla går nog till någon annan.

Skönt för hyresvärden och inte minst grannarna 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
4 761
Senast: Lilla
·
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
5 916
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Jag tänker köpa ytterligare en solcellsslinga till trädgården och började fundera på om det finns med utbytbara batterier, eller om hela...
Svar
0
· Visningar
155
Trädgård & Växter Kom på att vi måste göra något åt dammen till sommaren. Då kommer vi ha en liten bebis som kryper runt i trädgården. Även om givetvis...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
609

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp