Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det rimligt att vara sugen på kebabrulle och pannkakstårta med sylt och grädde samtidigt (sådär lite efter midnatt dessutom)?

Mvh svälter faktiskt :cry::angel:


Pankakstårta är alltid rimligt att va sugen på!

Men eftersom du tog upp det så är det ditt fel om jag inte kan låta bli min bit med ugnpannkaka med äpple i:angel: jag borde liksom spara den till i morgon men den vore liksom god nu och det går juatt laga ny pannkaka i morgon? Har dock ingen vispad grädde. Vet inte om jag orkar fixa nu, planen var att ha grädde till sista biten. .
 
Säg den ben och Jerry som inte innehåller chokladglass eller bitar :meh:
Förutom den där jordgubbscheesecaken. Jag gillar inte cheesecake. :angel:

Köp ett annat märke? :idea:

Är det bara choklad som ska undvikas eller alla bitar? Om det får vara andra bitar i finns det en god som heter fairway någonting den tycker jag är god( men jag älskar choklad så vi lär inte ha amma smak :p ) ingen choklad i den skmakar mest kola.
 
Köp ett annat märke? :idea:

Är det bara choklad som ska undvikas eller alla bitar? Om det får vara andra bitar i finns det en god som heter fairway någonting den tycker jag är god( men jag älskar choklad så vi lär inte ha amma smak :p ) ingen choklad i den skmakar mest kola.
Nej vi har inte samma smak :angel::D
 
Hundarna är ute med sina köttben, Pip vill ha uppmärksamhet eller mat, eller bägge delarna. Nyss krafsade han mig på armen och nu tvättar han rumpan, efter ett lådbesök hoppas jag. Själv hade jag hoppats på att sova längre, vaknar mycket på nätterna nu och drömmer en massa underligheter hela tiden, tror @Hoarfrost har smittat mig. :cautious:
 
Dottern är i skolan och jag har löst sudoku, satt igång tvättmaskinen, bäddat om och städat kattlådan.
Nu ska jag strax duscha så jag är redo att åka till stan och fixa fransarna. Funderar på om jag ska åka och handla mat också så det är gjort.
Efter fransarna är fixade så ska jag och dottern till stallet. Hon ska hoppa en ponny så jag håller tummarna för att vi blir ensamma i paddocken :D
 
Har ätit frukost och gosat katt. Överväger att åka och köpa lite jord och ett par krukor, så att jag kan plantera om lite ampelliljor (aka katternas salladsbar) idag. Har ett par skott som stått i vatten och nu fått riktigt fina rötter som nog vill komma ner i jord istället. Men först ska jag nog diska och fixa lite, och ta en promenad i solen. Det vore skönt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver lite hjälp från er stickande bukefalister. Jag har en kompis som fyller år i sommar och hon har på sistone börjat intressera...
Svar
5
· Visningar
201
Senast: vilde
·
Kultur Jag försöker komma på namnet på en amerikansk skådespelare, men det kommer inte fram. Han var mest aktiv skulle gissa 90-talet...
Svar
3
· Visningar
501
Senast: AbCdE
·
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
359
Senast: Badger
·
Tjatter Fram tills jag var 30 blev jag kollad typ jämt, även när jag köpte typ trisslotter. Nu fyller jag 38 i år och jag skulle säga att det...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
1 865
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp