Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har precis kommit in efter att ha traskat milrundan med hundarna. Jag var så trött efter att ha suttit i möten hela dagen, så det var välbehövligt. Nu ska jag laga dumplings! :d

Alltså, dumplings! Guuuud vad gott! :love:

Min middag i kväll bestod av två stekta ägg, som jag åt direkt ur stekpannan. :cautious: Perfekt stekta dock, om jag får säga det själv! Nu klappar jag katt och unnar mig ett glas rödvin som dessert ...
 
Ligger i sängen, borde lyssna på juridik föreläsningar men vill inte. Så då surfar jag här istället och hoppas min ovilja går över tills imorgon
 
Helvete vilken dag. Är mer eller mindre mailbombad av tavelspekulanter. Sprungit runt halva stan och letat fernissa. Dessutom suttit och försökt starta upp min enskilda firma. Måste skaffa en revisor. Varit till frissan och gjort en major makeover och nu tänker jag fan unna mig ett glas redigt rödvin.
 
Jag vilar efter att ha städat och försöker vänja mig vid bukes förändingar. Jag tror det kommer bli bra men det är väldigt jobbigt nu innan jag vant mig.

Borde äta något med. Jag har bara småätit under dagen. Blir kanske att värma en färdig soppa.
 
Sitter och funderar på om jag ska smita ut en stund mellan regnskurarna... Har enligt min telefon endast klockat in ungefär 1000 steg idag :o
Fast egentligen borde jag sitta kvar vid datorn och beställa lite skor, fick härliga blodblåsor sist jag var ute på promenad då de är så utslitna i innersulan... Har försökt leta i butik, men hittar verkligen inga jag vill ha!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver lite hjälp från er stickande bukefalister. Jag har en kompis som fyller år i sommar och hon har på sistone börjat intressera...
Svar
5
· Visningar
234
Senast: vilde
·
Kultur Jag försöker komma på namnet på en amerikansk skådespelare, men det kommer inte fram. Han var mest aktiv skulle gissa 90-talet...
Svar
3
· Visningar
536
Senast: AbCdE
·
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
403
Senast: Badger
·
Tjatter Fram tills jag var 30 blev jag kollad typ jämt, även när jag köpte typ trisslotter. Nu fyller jag 38 i år och jag skulle säga att det...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
1 909
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vårföräldrar 2024
  • Gråter du?
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp