Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nervös och på glatt humör. Känns som om jag har lite feberkänningar men fake it till you make it. Tror det bara är nerver :D

Klockan 13 idag woho!! Taggad

Vaknade 4 och kunde inte somna om. Så nu är håret iordning, Jag har lite makeup för att dölja de trötta ögonen och jag tvättade bilen innan jobbet.

Håll tummar och tår för mig idag jag behöver all pepp jag kan få
 
Hu, en del taxichaffisar är jag rätt nervös att åka med men nu är jag äntligen hemma. :nailbiting:
Hundar och katter har fått frukost och jag har äntligen fått gå och lägga mig, några timmars vila och sen vända dygn, i morgon har jag glasskurs. :d
 
Alltså, min hund är knäpp. Jag orkade inte ha honom stirrande på mig när jag åt frukost idag, så jag slängde på honom ett tuggben. Bara det att här hemma kan han inte bara ta benet och gå och lägga sig och gnaga på det. Nej, vi måste lek först. Och för att leka med benet ska hag sitta i soffan, han kommer med benet och jag ska kasta. Han hoppar ner ur soffan, springer och hämtar benet, hoppar upp i soffan och så börjar vi om igen.

Bara det att han är ju så liten, och när han gjort ett par vändor orkar han inte riktigt hoppa upp o soffan och jag är lite rädd att han ska göra sig illa. Men försöker jag sätta mig på golvet bara glor han på mig och hoppar upp i soffan ändå. :confused:

När han får ett likadant ben hemma hos mamma tar han dock benet, går och lägger sig under matbordet och börjar gnaga. Direkt. Varför kan han inte göra det här hemma? :confused:
 
Drömde inatt att jag hade glömt bort att vi har ridhus på stallet och att jag insåg att vi har det.
Lagom besviken när jag vaknade, vi har inte ens en paddock i verkligheten..

Jaja, ska till stallet idag ändå, trots avsaknaden av ridhus. Tänkte träna scentwork och sedan ta en promenad. 🐴🙂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sålde mitt hus i årsskiftet och fick då loss en del pengar. Jag har alltid gillat tanken med att vara helt skuldfri (dvs inte ens...
2
Svar
21
· Visningar
1 797
Fordon Vi är på gång att skaffa ny bil och funderar både på vilken typ av bil vi ska ha (två vuxna, tre barn och en hund) samt om vi ska leasa...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
5 112
Senast: Guldaskig
·
Relationer Jag har haft några vänner genom åren som ägnar sig åt att ställa in, avboka eller omboka träffar, ibland med kort varsel. Jag funderar...
14 15 16
Svar
313
· Visningar
10 779
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 384
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp