Vad gör vi? CXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har för första gången på 10 år ställt in en kattlåda inne igen O_o
Vi har inte behövt haft det för katten har föredragit att gå ut och göra ifrån sig, men nu när det blev under -10 så ville han vara inne mer än normalt och i natt så har han kissat i en av vovvarnas sovpuffar :meh:
Fast å andra sidan så är han över 11 år och börjar bli lite senil, så han är ursäktad. Det är ändå en lätt åtgärd ;)
Jag hoppas (och tror) att det hjälper så att det inte är något annat problem.
 
Skriver och skriver, tröttsamt ... Hmpft samtidigt sneglar jag på tvn.
Men till min sambos förtret flytta de in två nya växter idag, köpte dem bara för att jag vart så duktig och inte brutit ihop mer en gång under den här hemtentan 😂
 
Bästa stunden på lördagskvällen: Den när jag sitter kvar med mitt vinglas och mysmusik medan sambon röjer undan i köket 😊
20210116_211522.jpg
 
Jösses så skön känsla att säga nej på jobbet två gånger idag ✌.
Idag var det ju rena mildvädret med runt fem minusgrader 😄. Så himla härligt att ropa på hästarna och se dem komma i galopp genom snön 😍. Idag fick pållan vila och så fixade jag både hennes och hagkompisens boxar 😊. Sen blev det tacomys med älsklingen :love:. Tacomys med älsklingen, förra lördagen fick jag njuta av ett skönt bad när sambon lagade middag och idag blev det tvärtom 🥰.
 
Lyssnar på musik, funderar på att se tv. Egentligen borde jag gå till Coop, behöver handla och panta men vet inte vad ryggen säger om det, kanske kan ta pantandet nån annan dag … 🤕
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Varför kan inte människor gå i ide, när högt utvecklade djur som björnar, kan? Någon läkare/biolog som kan förklara? Visst vore det...
Svar
14
· Visningar
683
Senast: Otherside
·
Trädgård & Växter Jag har ett fritidshus där jag i nuläget har pelargoner. På sommaren står de ute eller i fönstren, på vintern står de i ett fönster utan...
Svar
13
· Visningar
579
Senast: Luff
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
309
Senast: Törnrosa
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 633
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp