Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Låg och funderade på om jag inte skulle ta och göra en bilvårds tråd. Ni skickar bilder , ställer frågor så kan jag försöka svara så gott de går när jag har tid till de.

Och nej ni behöver inte skämmas jag har sett allt I bilar allt ifrån små fläckar i säten till att sanera efter en kvinna som har fött i en bil
Jag kan tom lägga upp lite bilder om ni vill de med på dom olika bilarna på insidan
 
Låg och funderade på om jag inte skulle ta och göra en bilvårds tråd. Ni skickar bilder , ställer frågor så kan jag försöka svara så gott de går när jag har tid till de.

Och nej ni behöver inte skämmas jag har sett allt I bilar allt ifrån små fläckar i säten till att sanera efter en kvinna som har fött i en bil

Starta en tråd, kan jag göra det om geologi så :D
 
Varför mina hundpromenader alltid tar tre gånger så lång tid som de borde. :laugh:


20210714_082223.jpg
 
Nu är flytten klar... sicken arbetsinsats! Flyttar är alltid tufft men så himla skönt när alla lådor är borta, och allting är -ungefär- där det är tänkt att stå. Städningen i gamla boendet är klart och jag ska bara tillbaka en sväng nästa vecka för att lämna in nycklarna till styrelsen. En eloge till flyttbolaget som gjorde ett superjobb!

Kissarna är fundersamma och har snokat runt i alla möjliga vinkar och vrår här. De var inlämnade på SPA hos en vän under själva inpackning-transport-urpacknings-dagarna för att slippa allt drama. Men istället har de plötsligt hämtats hem till en helt ny plats där deras egna klätterträd, matskål och låda mystiskt manifesterat sig. :cool: Det är en process att vänja sig!
 
Jag kan inte ens ha öppet idag. Normalt har jag altandörren öppen hela dagen (altanen ligger åt öster så har morgonsol där, men då skuggar taket så det blir aldrig sol rakt in), men just nu har vi hantverkare här som tvättar altanen inför att den ska renoveras efter semestern. Får vänta tills han blir klar.

Satt nere i trädgården och åt min frukost idag och jösses vilken skillnad på bitande insekter. Uppe på altanen kommer det en och annan mygga eller fluga, nere i trädgården var det tjockt med både mygg och broms. Måste verkligen klippa gräset.
 
SMHI skickade just ut en varning för stora regnmängder i eftermiddag/kväll, men inte en regndroppe finns i prognosen förrän på fredag. Intressant.
Jag tycker att prognoserna har varit hyfsat dåliga på sistone med - stora - ändringar i sista minuten. Det måste vara ovanligt svårt att tolka väderläget just nu. Eller så handlar det om en bunt oerfarna semestervikarier..... :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
846
· Visningar
45 520
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
365
Senast: sweep
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 204
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp