Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
När man är galet trött och ligger i sängen och inser att man måste ut och vattna blommorna. På med BH och en filt. Klart!
Endast på landet när man inte har grannar..
Synd att jag typ hade samma utstyrsel när det kom paket och jag sov middag och fick skena från säng till dörr.. 😂
 
32895

Sitter på händerna :arghh: Ska inte köpa, ska inte köpa, ska inte 😬
 
Alltså nåt är allvarligt fel med denna dagen. 90% av alla jag träffat har varit spritt språngande galna.
Dagen toppades med en förrymd mås inne på NK varvid en gubbe vrålar ”VEM ÄGER FÅGELN?!”.
Jag bara ”ägarens nummer står säkert i hens halsband...annars kanske servicecenter kan efterlysa föräldrarna i högtalarna”?

:laugh:
Tack nu blir jag tvungen att byta tröja pga spillde precis kaffe över den :mad: :rofl:

Jag kan vara regissör om du någon gång vill göra en dokumentär av ditt liv :D kommer garanterat bli succé!

Edit: Kanske blir mer av en komedi 🤔🐥
 
Jag är barnsligt lycklig! Har varit och hämtat min sprillans nya transport nu på morgonen :D
Första gången i mitt liv jag kunnat köpa en flång ny. Min gamla (som jag fick mer för i inbyte än jag någonsin vågat hoppas) var en -98 som jag haft i 15 år. Och ja, det blev samma märke och modell, varför ändra ett vinnande koncept?
Nu kan Svarta Faran och jag åka till Falsterbo med lite stil i em :D Förra året smög jag mig in med min gamla slitna transport bland alla miljon-lastbilar och kände mig som kusinen från landet ;)
WOOP!
 
Jag är barnsligt lycklig! Har varit och hämtat min sprillans nya transport nu på morgonen :D
Första gången i mitt liv jag kunnat köpa en flång ny. Min gamla (som jag fick mer för i inbyte än jag någonsin vågat hoppas) var en -98 som jag haft i 15 år. Och ja, det blev samma märke och modell, varför ändra ett vinnande koncept?
Nu kan Svarta Faran och jag åka till Falsterbo med lite stil i em :D Förra året smög jag mig in med min gamla slitna transport bland alla miljon-lastbilar och kände mig som kusinen från landet ;)
WOOP!
Vad blev det för märke?
 
Tredje semesterdagen och hittills har vi haft väldigt bra väder :love: Åker till Dalarna med en häst, två barn och en gubbe idag. Vi stannar troligen resten av veckan så det är mycket som ska fixas och packas innan. Har jobbat lite, ja det blir så när man är ensam ansvarig för vissa delar :p och nu ska jag packa klart resten och sen får det bli glass i solen med ungarna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 697
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 732
Senast: MJLee
·
Hundavel & Ras Hej, ny här och skulle vilja höra lite hur olika löp kan vara, jag har en labrador tik som nu löper, inne på dygn 17 nu, tog...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Karolina90
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 602
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp