Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbringat dagen på ett lite större evenemang. Efteråt skulle kaffe och tårta serveras till runt 200-300 personer. Jag åtog mig att stå vid kaffetermosarna och pumpa upp kaffe. Tårtorna kom som färdiga bitar på fat. Ganska snabbt tog bitarna på mitt bord slut och jag joggade över till kökspersonalen och bad om att få fler. Fick då ett snäsigt svar av en ung tjej om att de hade faktiskt gjort 150 bitar och det var inte bra om det blv en massa över. Kaffet tog också slut långt innan alla fått. (det var beställt för 300 personer) En hel hög med andra saker gnisslade också.

Jag har gått och varit fruktansvärt irriterad hela kvällen.
Mest på att ungdomen snäste mig. Vad säger det om mig som människa egentligen :banghead: :banghead: :banghead:
 
Tillbringat dagen på ett lite större evenemang. Efteråt skulle kaffe och tårta serveras till runt 200-300 personer. Jag åtog mig att stå vid kaffetermosarna och pumpa upp kaffe. Tårtorna kom som färdiga bitar på fat. Ganska snabbt tog bitarna på mitt bord slut och jag joggade över till kökspersonalen och bad om att få fler. Fick då ett snäsigt svar av en ung tjej om att de hade faktiskt gjort 150 bitar och det var inte bra om det blv en massa över. Kaffet tog också slut långt innan alla fått. (det var beställt för 300 personer) En hel hög med andra saker gnisslade också.

Jag har gått och varit fruktansvärt irriterad hela kvällen.
Mest på att ungdomen snäste mig. Vad säger det om mig som människa egentligen :banghead: :banghead: :banghead:

Jag hade varit mer än irriterad... utan skogstokig. Dels ser man till att det finns till alla om man har en beställning och dels i ett serviceyrke snäser man ALDRIG. Punkt.
 
Tillbringat dagen på ett lite större evenemang. Efteråt skulle kaffe och tårta serveras till runt 200-300 personer. Jag åtog mig att stå vid kaffetermosarna och pumpa upp kaffe. Tårtorna kom som färdiga bitar på fat. Ganska snabbt tog bitarna på mitt bord slut och jag joggade över till kökspersonalen och bad om att få fler. Fick då ett snäsigt svar av en ung tjej om att de hade faktiskt gjort 150 bitar och det var inte bra om det blv en massa över. Kaffet tog också slut långt innan alla fått. (det var beställt för 300 personer) En hel hög med andra saker gnisslade också.

Jag har gått och varit fruktansvärt irriterad hela kvällen.
Mest på att ungdomen snäste mig. Vad säger det om mig som människa egentligen :banghead: :banghead: :banghead:
Vad trist och när du dessutom som volontär tar dig an jobb så att det ska funka. Jag hade nog gått till chefen för kökspersonalen. Sagt att det är alldeles för lite och även tagit upp det bristfälliga bemötandet. Prio vid evenemang är att fika SKA räcka.
 
Sitter och löser korsord och lyssnar på ett program om månlandningen.
En lördag kväll liksom 👵🏼

Edit:
Hur många gånger är det ok att googla ord utan att det ska anses som fusk 🤔?
 
Jag lever fortfarande, efter en dag på Liseberg - bara det är egentligen ett plus.

Det var inte överdrivet mycket folk, längsta kön var la 40min eller något.

Och... jag vågade åka både Hanghai, Jukebox, Balder OCH Lisebergbanan :p

Sammanfattningsvis: dagen gick helt okej men jag orkar inte göra om den på ett tag ändå.
 
Jag och bestie har väl varit lite småsalongs i 3 dagar nu. Men ikväll pallar jag inte mer nu. Tant orkante!
Sambon kom hem lagom till middagen och var trött som ett as efter 1 v på danska vägar. Han möts av två kompletta vildar, fick i sig mat och lite vin och blev tvungen att gå och lägga sig. Ett tag senare gjorde vi alla det. Klenisar!
 
Ligger i sängen och väntar på att särbon ska komma och lägga sig:p. Var ute tills de började regna nu. De får jättegärna åska med , spånet i hjärnan börjar svälla nu:D:cautious:
 
Värst vilka tröttisar det är i tråden ikväll, undantag @tornblomma

Har tydligen helt snöat in mig på hattar nu. Hittade en sida med otroligt fina hattar till helt ok priser :love:
Men vad ska jag med en hatt till? Har redan en rosa solhatt, en svart nånting och en i lite blandade färger.
Hur ofta använder jag dessa?
Inte ofta alls och ändå vill jag ha fler :crazy:
Ologiskt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 330
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 154
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 226
Senast: Enya
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 756
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp