Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Slöar, slappar, tvättar lite och har ganska nyss plockat drygt 1,2 kg solvarma och ljuvligt doftande jordgubbar från landet :love:

67077620_2939078106109636_5731924071747158016_n.jpg
 
Matad och blev pigg 10 min innan matkoman slog till. Nu vill jag bara hem till min säng och min fläkt!
Måste handla en massa skit först. Hoppas pensionärerna utrymt apoteket nu. Det brukar vara som någon tryckt på slow motion fram till kl 14 typ.
 
Funderar på vad det är i picadelis sallader som min mage hatar så innerligt?
Kan det vara något i deras dressing som jag reagerar på. Kan ju äta sallad utan problem annars
 
Har insett att jag vill skriva. Har absolut ingen röd tråd, anledning eller ens mål. Hur börjar man? Kan skriva på modemagasin/plattformar men känns helt fel. Är inte en modeblogg jag vill ha.
Tips?
 
Alldeles för varmt, vi har 30 grader nu och mitt max för att fungera är 23.

Så passar på att slöa i soffan och lägga ansiktsmasker, har en djuprengörande nu och ska sen götta mig med en återfuktande sheetmask som legat i kylen för att vara extra kall och go :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 696
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 726
Senast: MJLee
·
Hundavel & Ras Hej, ny här och skulle vilja höra lite hur olika löp kan vara, jag har en labrador tik som nu löper, inne på dygn 17 nu, tog...
Svar
8
· Visningar
632
Senast: Karolina90
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 597
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Bra blötmat
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp