Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i sängen indränkt i myggmedel från topp till tå. Det är så oerhört varmt så jag måste ha fönstren öppna trots att det kommer in mygg. Sambons svettande gör inte atmosfären här inne bättre. Vill verkligen inte gå ned och lägga mig på soffan...
 
Sitter och dricker kaffe. Ska iväg till Malmö idag och träffa faster och hund :) ! Hoppas på att det inte blir varmare än att vi orkar kika på någon loppis också, som vi hade tänkt. Och hoppas att jag lyckas hålla tårtan vid liv tills vi kommer fram - FÅR inte dö sMältdöden :nailbiting: !!
 
Veckans mest fantasifulla föräldrar. Barnen heter Paula, Pauline och Paul🤣
 

Bifogade filer

  • 20190725_075458.jpg
    20190725_075458.jpg
    65,7 KB · Visningar: 49
Köpte kylarmband för att testa men det verkar rätt värdelöst tyvärr.

Hade kylhalsband till hunden förut men han gillade det inte.
 

Bifogade filer

  • 1564038526999424489569.jpg
    1564038526999424489569.jpg
    196,4 KB · Visningar: 42
Gick upp kl 6 för att hinna måla lite på fasaden innan hettan slog till. Nu har nyss intagit second breakfast och funderar på att ta en shoppingrunda. Det blir nog badväder i eftermiddag, minsann! :)
 
Inmundigar frukost på NK, med listan ”grannens bas” i lurarna.
Måste köpa en redigt bra förstärkare så jag kan spela tung hiphop, det får bli dagens mission 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 552
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 440
Senast: MJLee
·
Hundavel & Ras Hej, ny här och skulle vilja höra lite hur olika löp kan vara, jag har en labrador tik som nu löper, inne på dygn 17 nu, tog...
Svar
8
· Visningar
506
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 915
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Merkostnadsersättning
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Pysseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp