Bukefalos 28 år!

Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har dragit igång fälttävlans-VM på tv'n (typ sist att kolla på det) och dricker kaffe. Har noll inspiration att få något gjort idag, men ska se till att skriva klart en uppgift innan lunch innan jag pallrar mig iväg till kontoret.
 
Efter en förvånande god natt har hundarna fått mat och en kissrunda, nu sitter de i bilen och väntar på att jag ska snora klart plocka ihop mig och sedan iväg på vår 100-mila resa hem, vi var fyra som åkte, tre som reser hem och en stannar kvar och springer över ängarna istället. 😢😢😢

Beklagar förlusten :cry: :heart
 
Sovit kasst i natt pga förkyld make som snarkat ännu mer än vanligt så öronpropparna jag alltid sover med funkade inte. Fick gå och lägga mig i en av ungarnas våningssängar och madrassen där är för hård för min rygg så den är ännu mer ledsen nu än den var tidigare. När jag sen skulle börja jobba funkade inte internet så jag kom in på servern först vid halv 9. Och nu har jag precis varit ute och fångat in gamla kaningubben som lyckats få loss nätet i ena kanten och hoppat ut :p Han fick gå in i en box så länge så får jag laga ikväll.

Trögt att jobba idag men det är bara att fortsätta kämpa på.
 
Är så irriterad på mig själv just nu. Var helt säker på att jag visste var ett papper låg men nej det låg absolut inte där och tydligen ingen annanstans heller. Hur är det möjligt att saker får fötter??
 
Inge roligt att börja veckan i kaos :(.
Har iaf mailat eftersom jag inte hittade det så jag har något att utgå ifrån.
Behöver strukturera upp allt bättre. Tycker att jag gör det men ändå sker sådant här :down:
 
Ätit för lite i helgen, resultat en mindre kul huvudvärk idag.. Och mår lite illa pga den så aptiten är inte på topp...
Får släpa mig till affären och se om jag kan bli lite sugen..
 
Lever jag i nån sorts förtrollning?
Igår överfölls jag när jag klev rakt över vägen in i skogen.
Idag skulle jag slänga lite aska bredvid tomten
36340
 
Dagens hjärtattack skapad (samt överlevd) :up:

En kompis skulle öppna en dörr, vilken var larmad. Det betyder att man måste trycka på en knapp och sedan öppna dörren, men trots "STOP" skylten missade hon helt detta. Allt gick så snabbt att ingen av oss andra hann upplysa henne om att dörren var larmad. Detta ledde till att larmet gick och vi alla fick en mindre hjärtattack innan vi förstog varför det började tjuta så :D:o

Allt gick så snabbt och inom några sekunder var vi omringade av lärare som undrade vad som hände. Efter en stund kom även någon typ av väktare. Jag kan ju säga att vi lärt oss en läxa och tänker använda lås-upp-knappen innan vi öppnar dörren framöver :cool:
 
Dottern har kommit från skolan. Om en timme ska vi hämta hem yngsta dottern från dagis (blir skönt den dagen båda åker buss hem, men yngsta har två år kvar innan skolstart). Maken hämtar ica onlineordern, brukar vara han som hämtar på dagis annars.

Min pappa fyller år idag och ungarna har bestämt att vi ska göra gräddtårta med hallon och blåbär på och åka dit och gratta sen :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 625
Senast: bollen__
·
Kläder & Bli fin Vill ha kort hår! Och inte sådär "låtsaskort" typ till axlarna eller så, utan kort på riktigt. Har efter något år(!) av velande bestämt...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 461
Senast: zarmino
·
Träning Jag bytte stall för ett par veckor sedan och i det nya stallet så får hästarna vatten via vattenkopp när de är ute. Min häst har aldrig...
Svar
9
· Visningar
527
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 175
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp