Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
I detta nu dricker jag rödvin och lyssnar på min best of baroque-lista. Planerar också min framtida konstnärskarriär :laugh: Har fått en massa sköna klubbkids och transor som hört av sig och vill hänga i min "ateljé". "Paint me like one of your french girls" liksom haha. Tänkte att jag kan ju helt enkelt göra som de sköna damerna på 1700-talet och hålla salong med massa löst folk samtidigt som jag står och målar så flödar vinet och folk ligger i min schäslong med vindruvsklasar?
Rimligt?
 
Så märkligt.. igår käkade sambon och jag middag framför teven. Sambon tar undan tallrikarna och det är det sista jag minns?
Vaknade 01.15 på soffan. Gick till sängen, där sover sambon. Lägger mig, somnar om. Nu vaken med kaffe för att åka till jobbet snart.
Jag minns liksom ingenting? Vad som var på teve? Att jag la mig ner i soffan?
Det är helt blankt!
Hade inte druckit alkohol eller tar några mediciner.......
 
I detta nu dricker jag rödvin och lyssnar på min best of baroque-lista. Planerar också min framtida konstnärskarriär :laugh: Har fått en massa sköna klubbkids och transor som hört av sig och vill hänga i min "ateljé". "Paint me like one of your french girls" liksom haha. Tänkte att jag kan ju helt enkelt göra som de sköna damerna på 1700-talet och hålla salong med massa löst folk samtidigt som jag står och målar så flödar vinet och folk ligger i min schäslong med vindruvsklasar?
Rimligt?

Låter spektakulärt. :laugh:
 
Så märkligt.. igår käkade sambon och jag middag framför teven. Sambon tar undan tallrikarna och det är det sista jag minns?
Vaknade 01.15 på soffan. Gick till sängen, där sover sambon. Lägger mig, somnar om. Nu vaken med kaffe för att åka till jobbet snart.
Jag minns liksom ingenting? Vad som var på teve? Att jag la mig ner i soffan?
Det är helt blankt!
Hade inte druckit alkohol eller tar några mediciner.......

Det låter nästan som att du fått en liten tia-attack eller liknande?! Kolla upp!!!
 
Eftersom jag har bestämt mig för en ny karriär som dekadent konstnär messade min ömma moder och påminde mig om att jag redan i mellanstadieåldern närde en sådan förhoppning. Jag målade svulstiga målningar på en massa stora spånskivor som pappa sedan gömde undan i stallet 😅😅

Man ser ju tydligt att jag redan som kiddo närde ngn form av 1700-tals romantiskt stilideal 😆

Visa bifogad fil 36150
Alltså, varför kommenterar detta?! Tavlan är helt fantastisk! :love:
 
Så märkligt.. igår käkade sambon och jag middag framför teven. Sambon tar undan tallrikarna och det är det sista jag minns?
Vaknade 01.15 på soffan. Gick till sängen, där sover sambon. Lägger mig, somnar om. Nu vaken med kaffe för att åka till jobbet snart.
Jag minns liksom ingenting? Vad som var på teve? Att jag la mig ner i soffan?
Det är helt blankt!
Hade inte druckit alkohol eller tar några mediciner.......
Vad säger sambon? Uppträdde du annorlunda/märkligt? Låter jätteläskigt...... :crazy:
 
Alla djur utfodrade och jag har fått frukost och kaffe. Ska slänga i en tvätt med sängkläder och sen väcka barnen. Helst hade jag velat krypa ner i sängen igen och somnat om 😴
 
Dricker kaffe, tonåringen är vaken men de små får sova lite till så han får äta i lugn och ro. Sitter med ledighetsansökningar, det är dags för AM-körkort. När blev han så stor och jag typ äldre? :eek:
 
Så märkligt.. igår käkade sambon och jag middag framför teven. Sambon tar undan tallrikarna och det är det sista jag minns?
Vaknade 01.15 på soffan. Gick till sängen, där sover sambon. Lägger mig, somnar om. Nu vaken med kaffe för att åka till jobbet snart.
Jag minns liksom ingenting? Vad som var på teve? Att jag la mig ner i soffan?
Det är helt blankt!
Hade inte druckit alkohol eller tar några mediciner.......
Det finns en sorts minnesluckor som heter något med global amnesi, förkortas tga. Det är helt ofarligt i så fall.

Men ring sjukvården om du känner dig konstig eller är orolig! Och absolut om det upprepas!

Jag hade en tga för ett tag sedan. En är ofarlig. Händer det två gånger går larmet, typ. Och jag blev jättenoga undersökt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 232
Senast: bollen__
·
Kläder & Bli fin Vill ha kort hår! Och inte sådär "låtsaskort" typ till axlarna eller så, utan kort på riktigt. Har efter något år(!) av velande bestämt...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 524
Senast: zarmino
·
Träning Jag bytte stall för ett par veckor sedan och i det nya stallet så får hästarna vatten via vattenkopp när de är ute. Min häst har aldrig...
Svar
9
· Visningar
605
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 383
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp