Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu medan jag väntar på att sambon ska komma hem är det inte dumt med en tänd brasa som sprakar och smörstekta äppleklyftor och havregryn och yoghurt smaksatt med kanel; höstigt 😋😍. Innan dess har jag njutit av en kortare ridtur med pållan som drog på ganska rejält vid galoppen; antingen var det nått då hon höll huvudet så högt och lixom sneglade bakom oss eller så mindes hon att vi tog hela sträckan i en längre sist, mycket häst I händerna blev det men hur härligt som helst ute 😍 som avslutades med lite travarbete på ridbanan 😊 (som häst slog en tvärnit och andades på lite häftigare i flankerna och akut sket mot komocka hållet...ptja antingen nervös eller allt gräs....).
 
Konstaterar att jag nog eldade liiite för mycket och det blev svettigt att hänga tvätt framför kaminen såklart 😂😌och att jösses vad regnet slår mot rutan! Har regnat så gott som varje kväll/natt sen pållan stallades in, känns skönt att hon har en torr box att kunna lägga sig i om natten 🥰. Älsklingen är hemma så nu är det hög tid att sova, natti natt! 😴.
 
Kopierar till rätt tråd!
Var ned en snabbis till affären för en flaska vin och upptäckte också att mina favoritchips nu finns som coated peanuts! :love: jalapeño & Cheese here we come! Min "Fredag" är räddad!
Chips med smak av jordnötter?! :laugh:
Men nej, jag tror jag fattar, lät lite roligt bara :D
 
  • Haha
Reactions: Sel
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
960
· Visningar
51 424
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
10 11 12
Svar
233
· Visningar
8 821
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 724
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 662
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ultraljud
  • Uppdateringstråd 29
  • 1-årsvaccination

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp