Bukefalos 28 år!

Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kaffe och hoppas huvudvärken släpper.
Idag ska jag göra nytt pass med, mitt gick ut i januari i år och sambon ska också göra nytt.

Vädret är ju spännande, höstväder delux med regntunga moln och blåst.
 
Alltså jag är åksjuk. Jag åker ingenting :arghh: Vad håller kroppaset på meeeed :rage:
Så där höll min kropp på med precis innan jag kraschade p.g.a. utmattningssyndrom. Illamående som kändes precis som åksjuka, migrän varje vecka och jättemärkliga nervryckningar i musklerna. Kroppen sänder helt enkelt ut akutsignaler att den snart inte klarar mer.

Ta hand om dig ordentligt, du ska orka i många år till och framförallt orka med dina glädjeämnen i livet. ❤️
 
Ah, okej. Jag tolkade det lite fel då, som kanske lite ostadig också med tanke på att illamående och skakis kan man ju bli av väldigt många saker annat än åksjuka :)

Så där höll min kropp på med precis innan jag kraschade p.g.a. utmattningssyndrom. Illamående som kändes precis som åksjuka, migrän varje vecka och jättemärkliga nervryckningar i musklerna. Kroppen sänder helt enkelt ut akutsignaler att den snart inte klarar mer.

Ta hand om dig ordentligt, du ska orka i många år till och framförallt orka med dina glädjeämnen i livet. ❤️
:heart

Alltså jag kom precis på varför jag är åksjuk, det är de muskelavslappnande jag äter när jag har huvudvärk ju! Har ätit maxdos i några dagar och då får jag alltid någon form av åksjuka. Får chilla lite med medicinen helt enkelt.
 
Vi tvingade vd:n till att köpa med cheeseburgare från McDonalds idag, när han kom till jobbet så satt vi och fikade med kärleksmums. Vd:n undrar nu om vi inte gör annat än käkar skräpmat, fikar och berättar fiskehistorier på jobbet när han inte är på plats. :angel:

(Ibland pratar vi om Bruce Willis, kräftfiske och Flashback Forever också.)
 
Så där höll min kropp på med precis innan jag kraschade p.g.a. utmattningssyndrom. Illamående som kändes precis som åksjuka, migrän varje vecka och jättemärkliga nervryckningar i musklerna. Kroppen sänder helt enkelt ut akutsignaler att den snart inte klarar mer.

Ta hand om dig ordentligt, du ska orka i många år till och framförallt orka med dina glädjeämnen i livet. ❤️
Ungefär sådär var det för en vän till mig i samband med utmattningssyndrom också. Lite därför jag reagerade. Jag själv har problem med illamående och åksjuka överlag, men jag är ett dåligt exempel eftersom att mitt centrala nervsystem är lite uppfuckat pga. sjukdom. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 310
· Visningar
70 880
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
12 13 14
Svar
274
· Visningar
10 755
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 818
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 883
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp