Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grubblar över min karré. Den ska alltså uppnå 80C i en ugn på 175 grader. Är 1.6 kg (tänkt att leva på och sedan frysa in). Hur kan den redan efter mindre än en timme vara uppe på 57 grader från 17? :idea:
 
Hoppsan. Fick via omvägar idag reda på att styrelsen tydligen är citat "mkt nöjda med mig".
Jag som precis övervägt att säga upp mig 😆

Imorgon ska jag unna mig en kreativ dag tror jag! Ska måla och lyssna på franska 80-tals dängor
 
Det spökar i huset, enligt maken. Idag hade han helt plötsligt hört världens KRASCH ifrån köket. Det lät som om en massa porslin och glas gick i kras. Han gick ut i köket och hittade....ingenting.... :nailbiting: O_o

Personligen har jag bara varit med om en enda kuslig sak här, och det var när maken var bortrest för några år sedan. Hunden och jag hade precis lagt oss och plötsligt knackar det HÅRT på/bredvid dörren på baksidan. Hunden for av sängen och skällde. Jag förstår inte HUR jag till slut lyckades somna den kvällen... :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
960
· Visningar
51 511
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
10 11 12
Svar
233
· Visningar
8 822
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 724
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 662
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp