Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Årets sista VGV!

Jag har varit och handlat för sista gången ever på vår färghandel, den slår igen idag. Sedan blev det ett stopp på delin, jag kom på att jag ville ha oliver till bubblet och deras oliver är gudomliga.

Katten har kommit in och får nu finna sig i att vara inne, en vet inte när det börjar smälla...

_20221231_140333.JPG
 
Senast ändrad:
Vaknade precis. Katterna körde cirkelträning till 03 inatt. De körde runt i lägenheten, sen klättrade de i 220 upp på loftet där de sen körde ett upplopp runt i sängen. Sen in i förrådet bakom loftet. Själva målgången var att de hoppade ut och landade på mitt huvud. Detta upprepades kanske 7635 gånger.
Lyckades ändå somna 03 men vaknade 05 av att den ena satt och vrålade rakt in i mitt öra.
Sa en del fula ord då ska jag erkänna. MEN nu när jag vaknade upp så låg bägge ihopslingrade i sängen och spann så gulligt att allt nästan är glömt?
Dålig uppladdning inför nyårsfest dock…
 
Årets sista VGV!

Jag har varit och handlat för sista gången ever på vår färghandel, den slår igen idag. Sedan blev det ett stopp på delin, jag kom på att jag ville ha oliver till bubblet och deras oliver är gudomliga.

Katten har kommit in och får nu finna sig i att vara inne, en vet inte när det börjar smälla...

Visa bifogad fil 109519
Jag hoppas alltid du ska starta dessa trådar så man möts av din kisse när man öppnar dom 😍
 
Humla tyckte höglöpet var över, men Sparven var inte övertygad, så Humla fick åka med föräldrarna hem och nu sitter jag ensam i stugan med en jättestressad Sparven :(
Tack och lov har han lugnat sig ordentligt redan. Var orolig över hur han skulle ta det, men nu kan han ändå slappna ev en del, så känns ok ❤️

Nu blir det en lugnt eftermiddag och kväll. Ska baka pizza och kladdkaka till middag, längtar tills det blir dags för det :d
 
Ok då är de jag känner onormala.

Känner du många? De är ju lite av och på så besöker man kan de ju sova hela tiden tex. och framstå som soffpotatisar.
Igår em/kväll var jag i ateljén ganska många timmar vilket medförde att de sov bort hela em/kvällen. Det plus att det stormade satan inatt och knakade i hela huset och skallrade i fönstren kanske fick de extra aktiva
 
Känner du många? De är ju lite av och på så besöker man kan de ju sova hela tiden tex. och framstå som soffpotatisar.
Igår em/kväll var jag i ateljén ganska många timmar vilket medförde att de sov bort hela em/kvällen. Det plus att det stormade satan inatt och knakade i hela huset och skallrade i fönstren kanske fick de extra aktiva
Känner några, följer en del.
 
Nä, nä, nä, så där har mina aldrig uppfört sig! Inte en enda siames eller oriental har varit sådanna vildar, tycker det stämmer mer på bondkatter faktiskt. 😾

Hussarna berättade att just det där med att komma med presenter i sängen är vedertaget även hemma. För ngn vecka sen hade den röde hämtat en hel blombukett, dock blomma för blomma och omsorgsfullt lagt på olika ställen i sängen. Disktrasor är också en favorit 😆
 
För att återgå till gårdens ämne så har jag nu förberett kvällens dessert. Gillar att göra dessert som går att förbereda pga då kan jag dricka vin och kolla på när andra arbetar med maten! :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 124
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
437
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
23 24 25
Svar
496
· Visningar
12 702
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 379

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp