Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Årets sista VGV!

Jag har varit och handlat för sista gången ever på vår färghandel, den slår igen idag. Sedan blev det ett stopp på delin, jag kom på att jag ville ha oliver till bubblet och deras oliver är gudomliga.

Katten har kommit in och får nu finna sig i att vara inne, en vet inte när det börjar smälla...

Visa bifogad fil 109519
Vad trist att dom slår igen. Varför gör dom det?
 
Dricker negroni och har just målat naglarna. Snart iväg till god vän för mat och dryck.

Är så GLITTRIG. Skimrande ögonskugga, überglittriga silversvarta naglar, glittriga silvriga strumpbyxor (men SÅ orimligt snygga), och så svart paljettklänning med till utgång senare :D
 
Inte hört en enda smällare i min Skåneby, men det kommer för en av grannarna var inne o frågade om det går bra att skjuta vid 12 slaget, jag eller mina vovvar har inget problem med det då det bara är jag som är skottberörd.
Kanske läge för att hyra ut huset nästa år till hundägare med skotträdda hundar nästa år.
 
Brukar inte vara så berörd av nyår. Har typ aldrig firat, och de senaste åren har jag varit i stugan med hundarna och så även iår (fast bara en hund i år).
Märker dock att jag reagerar rätt negativt på alla peppiga sammanfattningar på fb/insta. Vet inte öht vad jag skulle skriva på en sån. Har typ jobbat och hängt med hundarna 2022? Är väl som många andra högtider, man blir påmind om vad man inte har.. rätt tungt idag 😔
 
@Snowball och @Krålus , kan man bli annat än lycklig av alla fina erbjudanden?
I väntan på att fler badkar dyker upp, går jag och städar badrumsskåpen istället.. :D
(Men hav förtröstan, jag ska fira lite nyår också, men väldigt mycket senare. Om jag inte får erbjudanden om att städa under badkar här lite i kvarteret..)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 162
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
464
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
25 26 27
Svar
521
· Visningar
13 727
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 471

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp