Vad gör vi? Del CLXIX

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
HÀnde en sak tidigare idag som jag grÀmer mig över, försöker slÀppa det. Vilket Àr vÀldigt svÄrt, men ingen levande varelser har kommit till skada, sÄ det gÄr ju att lösa det. SÄ varför ska jag grÀma mig över det? :banghead:
 
Hade en rÄtta inne i bilen för ett par Är sedan, hade hoppat in nÀr bagageluckan var öppen och det tog mig flera dagar att fÄ ut den. Lagomt roligt att kÀnna den stryka förbi benet nÀr jag körde till jobbet en dag. :crazy:
Har ingen fobi för rÄttor o möss men det hade fÄtt mig att börja sprattla med benen o yla :D sen hade jag kopplat loss rÄttfÄngarhunden.
 
Under skritturen med kompisen och hennes pĂ„lle fastnade vi visst pĂ„ bild pĂ„ med sĂ€kerhetsvĂ€sten under fleecejackan (man ser inte mindre ut med sĂ€kerhetsvĂ€sten under fleecejackan som rĂ€ckte dĂ„ det var sĂ„ himla varmt) och sambons mjukisar 😇😅. Vi fortsatte en annan kort runda och pĂ„llan var inte nöjd 😄 men efter lite trav och framförallt galopp uppför skogskanten dĂ€r det fortfarande var tjĂ€le I backen tyckte hon det blev lattjo och blev mer energisk i steget sĂ„ vi tog lite till galopp pĂ„ grusvĂ€gen; helt underbart hĂ€rligt 😍. Sen fick bĂ„de hĂ€star och jag lunch och efter utslĂ€pp igen for jag bort till ICA i samhĂ€llet ett stycke bort för att handla till helgen innan det blir för mycket trĂ€ngsel...Jovars vid 15 var det fullt redan- dĂ„ vet man att det Ă€r fredag đŸ„ł men det gick smidigt👍. Tillbaka till stallet och fixade boxen, plockade ner julpyntet (20e dag knut) och inslĂ€pp före vi tog fredagskvĂ€ll i soffan med god middag, en himla bra fredag (den 13e) đŸ„°.
 
Det blir en tÄrta med katter till dig ocksÄ @Halcyon för jag vet du tycker om dem, stort grattis pÄ födelsedagen!

kitten-cake-juniper-cakery-la1w.jpg
Du Àr ju bÀst pÄ att hitta roliga tÄrtbilder!
 
Lagt en bestÀllning pÄ amazon, det Àr alldeles för lÀtt att klicka pÄ saker mitt i natten. LÀste för ett par Är sedan om en brittisk bank som spÀrrade alla internetköp mitt i natten pÄ helgerna för att slippa alla paniksamtal pÄ mÄndag morgon.
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

SamhÀlle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 230
Senast: Fibusen
·
  • LĂ„st
Tjatter Årets första bokbingo Ă€r hĂ€r! 30 brickor att fylla och jag tĂ€nkte vi kör frĂ„n januari till sista april om ni inte tror det Ă€r för lĂ„ng...
Svar
8
· Visningar
558
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Ni vet nĂ€r man hela tiden fĂ„r höra att ”du Ă€r sĂ„ stark” och hela kroppen och sjĂ€len skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 962
Tjatter Ny trĂ„d dĂ„ det första bingobrickan innehöll tvĂ„ rutor med samma text, detta Ă€r nu korrigerat och den gamla trĂ„den lĂ„st! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
15 908
Senast: Mineur
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp