Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eller göra som en manlig bekant. Dammtorka skärmen :rofl::rofl:
Det hjälpte.
:rofl: Tyvärr inte det som är felet. Det är mer åt det pixliga hållet.
Den här gången. Var dock inte så längesen jag damma av den. :rofl: :rofl: :D

Däremot när jag var på ett jobb där vi har mycket olika kärmar så sa jag och en kollega till chefen (när han var där just den dagen) att vi tyckte det var något konstigt med bilden på den ena. Så han gick fram till skärmen som satt rätt så högt upp. Drog fingret över den och gjorde då ett fint mönster i dammet. :rofl::angel:
Slutade med att chefen gick runt och dammade av alla skärmarna i rummet när han hade lite tid över den dagen.:D:up:
 
Jahopp dags att duscha och göra mig iordning. Tänkte jag skulle ha börjat kl 11 då dom lagt in något möte idag precis när jag egentligen skulle gått hem för dagen.
Men nu hörde en kollega av sig och undra om jag kunde åka tidigare så nu får jag skynda mig iordning så jag kan åka dit.

Blir nog att försöka vara ledig på onsdag så det blir 2 dagar ledigt denna vecka iaf. Speciellt efter denna helg. Känns onödigt att åka in för typ 2-3 h den dagen. Ska ändå jobba på lördag sen också...
 
Hade behövt sova två timmar till för att ta igen sömnbristen som blivit extrem pga. påtvingade renoveringskaoset förra veckan. Men en man med lövblåsare precis under vårt fönster tyckte inte jag skulle sova mer.

Måste försöka ställa om min dygnsrytm. Jag har en naturligt lite annan rytm än de flesta tror jag. Men även fast jag bestämmer över min egen tid bestämmer jag inte över när omvärlden får börja låta, så det är lite meningslöst.
2AE70188-B152-48A6-A178-EC456014A813.png
 
På jobb. 2h senare än vanligt.
Tänkte vara här vid 7 men orkade inte. helt slut så tog lite extra tid.

Tack chefen som gör det möjligt att fixa detta så jag kan göra såhär.

Så trött igår satt jag i pyjamas fram tills jag åkte till stallet. Ut red, gick med hundar sen så hem och satte mig i soffan igen.

Vet inte riktigt hur jag ska orka eller hitta orken.

Fryser som satan gör jag också. Just hämtat ut min värmeväst som jag ska ha här på kontoret så kollega inte behöver stå i djungelvärme
 
varit hos tandläkaren och fått tänderna upputsade. I eftermiddag väntar även frisörbesök med slingor och hela baletten, så räknas kallt med att jag redan prickat in årets dyraste dag 😅

Nu däremellan dock så blir det bara hinkvis med te, en trave mackor och läsa bok i soffan!
 
Är på väg till provtagning. Fick ett samtal från en bister läkare om mina ”väldigt eftersatta prover” 😅 Så pass eftersatta att jag helt enkelt absolut inte tagit dom 😅
Anledningen är att jag inte haft tid samt att jag inte pallar att få resultatet pga blir säkert massa följdgrejer då
 
Mailade konferensstället vi ska åka till och frågade om de hade rum med badkar och om jag isf kunde få boka ett. Fick svar att jag kunde uppgradera rummet till en svit för bara ca 3000 kr, tackade så mycket men svarade att så mycket är inte ett badkar värt. 😁
 
Har frågat chefen om jag skulle kunna få jobba hemma på torsdag för att hinna med och hinna ikapp alla registratormail. :bag:
Visst kan jag jobba med det på plats men jag jobbar aldrig så snabbt och fokuserat och effektivt på jobbet som när jag är hemma pga alla frågar mig om allt mellan himmel och jord här.

Har hittills svarat på: Är det gift i handsprit, kan jag få in ett skåp mellan x och y (mät själv???), finns det något rum där jag skulle kunna fylla hela rummet med rök och skum, hur fungerar chippen i passerbrickorna och kan de orsaka problem psykiskt, varför fungerar inte antagning.se, vad är koden till containern x7, kan du köpa in en symaskin, hur stora är post-it lappar, borde jag skita i den här karriären och börja på en annan, kan du laga diskmaskinen, hur byter man glödlampa, kan du bygga skyltar till skolan, har restaurangen vegetarisk mat etc ect :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
1 224
Senast: starcraft
·
Samhälle Efter att en kompis var med om en grej frågade jag chefen om hjärtstartare idag och det visade sig att det inte finns någon på mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 610
Senast: lingonben
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 030
Senast: skiesabove
·
Hästvård Hösten 2022 köpte jag ett 3-årigt fullblod ifrån galoppbanan. Han var ue på veterinär besiktning och i första 7 månader gick jätte bra...
Svar
0
· Visningar
435

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldhamster ungar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp