Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har frågat chefen om jag skulle kunna få jobba hemma på torsdag för att hinna med och hinna ikapp alla registratormail. :bag:
Visst kan jag jobba med det på plats men jag jobbar aldrig så snabbt och fokuserat och effektivt på jobbet som när jag är hemma pga alla frågar mig om allt mellan himmel och jord här.

Har hittills svarat på: Är det gift i handsprit, kan jag få in ett skåp mellan x och y (mät själv???), finns det något rum där jag skulle kunna fylla hela rummet med rök och skum, hur fungerar chippen i passerbrickorna och kan de orsaka problem psykiskt, varför fungerar inte antagning.se, vad är koden till containern x7, kan du köpa in en symaskin, hur stora är post-it lappar, borde jag skita i den här karriären och börja på en annan, kan du laga diskmaskinen, hur byter man glödlampa, kan du bygga skyltar till skolan, har restaurangen vegetarisk mat etc ect :cautious:

Åh gud jag hade tappat det... Jobbigt att vara slasken för allt och inget?
 
Gode jesus vilken seg måndag. Det känns som att den pågått i flera dagar redan, och ändå är klockan inte ens två än! Försöker desperat uppbåda någon slags motivation att ta itu med nästa arbetsuppgift, men det gååår inte. Tänkte att en promenad i ösregnet skulle pigga upp. Oklart varför, men det hjälpte i alla fall inte. :meh:

Så, nu har jag gnällt lite och kan därmed lämna Buke för att gå och göra något åt saken istället. Wish me luck!
 
Jag får regnbågsfärgade zick-zack-mönster ibland - också mycket trevligt.... :meh: Får ingen huvudvärk, bara ögonmigrän. Mamma har haft "vanlig" migrän när hon var yngre, så det är kanske ett arv...
I min släkt är jag den enda på flera generationer som har både migrän (utan aura), ögonmigrän och paroxysmal hemikrani och ingen av mina döttrar har migrän/ens vanlig huvudvärk, så arvsgången är isf inte speciellt okomplicerad.
 
Extremt kallt! Och på jobbet sitter folk med fönstret öppet och jobbar, blir galen!

Idag har varit en arg dag, irriterad på det mesta. Trist, för såg fram emot jobbet… hoppas på bättre lycka imorgon.

Alltså problemet är blåsten. Det blåser satan! Jag bor ju i ett gammalt högt hus med fritt läge vid vatten. Det känns som att det blåser rakt in i lägenheten (och det gör det)! 😅
 
Har fatt slut pa bransle, men vore bra om jag kan avsluta en eller tva uppgifter pa jobbet.
Snart ar det dags for min 3 lektion i pole exercise, sa det ser jag fram emot!
Ska forsoka researcha och boka en bar sen ikvall innan jag traffar en van ocksa - tur att jag lagade sa mycket mat i helgen att jag har matlador for hela veckan!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
1 123
Senast: starcraft
·
Samhälle Efter att en kompis var med om en grej frågade jag chefen om hjärtstartare idag och det visade sig att det inte finns någon på mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 518
Senast: lingonben
·
Hästvård Hösten 2022 köpte jag ett 3-årigt fullblod ifrån galoppbanan. Han var ue på veterinär besiktning och i första 7 månader gick jätte bra...
Svar
0
· Visningar
396
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 321

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp