Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollar Sister Wives. Omg vad dynamiken förändrats sen början av serien. En fru har lämnat Kody, en stannar för att hon lovat gud det men är typ separerad, en annan fru är irriterad på att fru nr 4 är Kodys favorit och att Kody tycker hon är perfekt.
De som var så lyckliga som en enda stor familj för några säsonger sen.
De verkar mest vara irriterade på varandra numera. Rätt tragiskt egentligen men de kanske överdriver för att det ska bli bättre tv.
 
Kollar Sister Wives. Omg vad dynamiken förändrats sen början av serien. En fru har lämnat Kody, en stannar för att hon lovat gud det men är typ separerad, en annan fru är irriterad på att fru nr 4 är Kodys favorit och att Kody tycker hon är perfekt.
De som var så lyckliga som en enda stor familj för några säsonger sen.
De verkar mest vara irriterade på varandra numera. Rätt tragiskt egentligen men de kanske överdriver för att det ska bli bättre tv.
Han är en rövhatt!!
 
:rofl: Känns ganska troligt. Han var ju som tur var lindad. Du kanske får börja linda Whippishen nattetid om ni ska fortsätta med att iscensätta Jesu liv.

Edit: dessutom kan du testa vad Voff tycker om att bli ”nederlagd i en krubbo” som pappa brukade läsa ut någon flerhundraårig familjebibel på julaftonskvällen.
Många bra idéer! Är krubbon måhända uppvärmd och plyschfodrad? För i så fall kan det godtas.
 
Slötittar på en dokumentär om Kalla Kriget och väntar på att telefonen ska laddas klart så att jag kan dansa en stund innan jag kanske sover om jag hinner. Sen kommer familj på besök imorgon med SEMLOR för att fira det där roliga som hände häromdagen:d:d
 
Kollar Sister Wives. Omg vad dynamiken förändrats sen början av serien. En fru har lämnat Kody, en stannar för att hon lovat gud det men är typ separerad, en annan fru är irriterad på att fru nr 4 är Kodys favorit och att Kody tycker hon är perfekt.
De som var så lyckliga som en enda stor familj för några säsonger sen.
De verkar mest vara irriterade på varandra numera. Rätt tragiskt egentligen men de kanske överdriver för att det ska bli bättre tv.

Jag har aldrig tittat pa programmet, men ar inte alls glad att det sands ... och tydligen malar upp den manliga gestalten som riktigt trevlig. Det finns flera grupper av manniskor har i USA som praktiserar polygamy.

Flera av dem gifter bort unga flickor till aldre man. Vad sags om en 12 aring som ar "gift" (naturligtvis inte enligt Amerikansk lag) med en man over 50 ar? Hon flyttar inte hemmifran forran hon har fatt mens och den har blivit regelbunden ... det vill saga medan hon ar mycket, mycket ung. Naturligtvis forkommer inget sadant pa tv-shower ... det ar mycket svart att komma at, de bor som regel pa isolerade platser (som pa the Arizona strip) och inget sker oppet.

Bara tanken pa att fororda polygamy far mig att ma illa.
 
Jag har aldrig tittat pa programmet, men ar inte alls glad att det sands ... och tydligen malar upp den manliga gestalten som riktigt trevlig. Det finns flera grupper av manniskor har i USA som praktiserar polygamy.

Flera av dem gifter bort unga flickor till aldre man. Vad sags om en 12 aring som ar "gift" (naturligtvis inte enligt Amerikansk lag) med en man over 50 ar? Hon flyttar inte hemmifran forran hon har fatt mens och den har blivit regelbunden ... det vill saga medan hon ar mycket, mycket ung. Naturligtvis forkommer inget sadant pa tv-shower ... det ar mycket svart att komma at, de bor som regel pa isolerade platser (som pa the Arizona strip) och inget sker oppet.

Bara tanken pa att fororda polygamy far mig att ma illa.
Han är inte trevlig någonstanns, ett riktigt praktarsle! Läste att han numera bara har den sista frun kvar.
 
Jag har aldrig tittat pa programmet, men ar inte alls glad att det sands ... och tydligen malar upp den manliga gestalten som riktigt trevlig. Det finns flera grupper av manniskor har i USA som praktiserar polygamy.

Flera av dem gifter bort unga flickor till aldre man. Vad sags om en 12 aring som ar "gift" (naturligtvis inte enligt Amerikansk lag) med en man over 50 ar? Hon flyttar inte hemmifran forran hon har fatt mens och den har blivit regelbunden ... det vill saga medan hon ar mycket, mycket ung. Naturligtvis forkommer inget sadant pa tv-shower ... det ar mycket svart att komma at, de bor som regel pa isolerade platser (som pa the Arizona strip) och inget sker oppet.

Bara tanken pa att fororda polygamy far mig att ma illa.
Dom har visat ett program här i Sverige med just sådant, det var från Utha o och "ledaren" låstes in till slut.
 
Lön in. Lön swosh, nästan borta. Mest pga bilen som har kostat många pengar. Men men nu tutar och går han kanske ett tag till.
Kroppen tyckte att det var onödigt att lämna sängen och gå ut i -6 grader och röra på sig men den överlevde och belönas nu med java.
BAA1ADBC-C28C-4887-9469-95CDDA73152A.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
1 202
Senast: starcraft
·
Samhälle Efter att en kompis var med om en grej frågade jag chefen om hjärtstartare idag och det visade sig att det inte finns någon på mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 597
Senast: lingonben
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
2 975
Senast: skiesabove
·
Hästvård Hösten 2022 köpte jag ett 3-årigt fullblod ifrån galoppbanan. Han var ue på veterinär besiktning och i första 7 månader gick jätte bra...
Svar
0
· Visningar
426

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp