Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Solen har visat sig idag.
Jag är totalt slut i knoppen.
Fötterna vrålvärker.
Länge sen de värkte så innan jag har lagt mig.
Imorgon måste jag ner till Lindesberg för att hämta medicin igen.
Sjukt jobbigt att ozempic och victoza är sopslut. Fanns som tur var lite i Linde.
Så bokade en omgång.
 
Woohoo! Godkänd! :banana: Blir kebabtallrik till middag för att fira det! :D

Fick mail med områden jag inte svarat rätt på (trafiksäkerhet 100% rätt :up:) och ett av dem var "Hur tiden på dygnet påverkar hur människor kör"
Mamma gapskrattade, tiden på dygnet är liksom ett allmänt problem jag har :angel::rofl:
Grattis!🎉✨
 
För att du fick den brillianta idén att skapa en omröstning om avatarer.
Innan den så var vi "lyckliga konservativa buke-användare" :cautious:
NU är alla innovativa avatar-bytare istället :rofl:

(pssst! Jag tycker det är skoj jag :D)
Jag med!
Men jag är lite ledsen över att ställ till en sådan oreda!
sånt hör bara hemma inne i mitt huvud!
 
Noooo, mer kaos och mayhem åt folket :angel1:
1674756440409.png

JAg kan inte släppa in någon bakom dörren änn!
Försöker hålla det tillbaka men floden kommer. :eek:
 
Ni som gamar, har ni sett The Last of Us som går på HBO? Den har fått lysande recensioner. Någon som har spelat den?
Läste först "ni som är gamar" och tänkte att det var ett nytt sätt att definera gruppen människor som spelar spel :D
Har både spelat spelet och tittar nu på serien. Helt ok översatt från spelen, men det är mycket jag undrar över hur de ska lösa i serien osv. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
1 113
Senast: starcraft
·
Samhälle Efter att en kompis var med om en grej frågade jag chefen om hjärtstartare idag och det visade sig att det inte finns någon på mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 517
Senast: lingonben
·
Hästvård Hösten 2022 köpte jag ett 3-årigt fullblod ifrån galoppbanan. Han var ue på veterinär besiktning och i första 7 månader gick jätte bra...
Svar
0
· Visningar
395
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp