Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Betalade just deposition för mina tatueringstider och längtar halvt ihjäl mig redan (första sittningen är i maj..). Katten är nog inte riktigt lika pepp inför tiden som jag bokade åt henne idag ("tandläkaren" i slutet av mars) :p . Har fått lediga dagar beviljade för alltihop, så nu tycker jag att våren kan komma faktiskt!

I skrivande stund är jag på väg till gymmet i kall snålblåst..
 
Är på Ridskolan och är mycket förbryllad över att min elräkning typ inte funnits någonstans att finna och att jag nu tydligen fått påminnelse. Jag måste maila och fråga elbolaget i morgon vad som händer (det har varit så här i tre månader)
Verkar vara när föreningen slutade använda boaendeappen som något hänt.
Måste försöka förstå mig på hur man fixar autogiro.

Men nu hästar :love:
 
Stora killen ligger borta i sovrummet på människosängen och vill bli klappad. Han vägrar röra på sig och har testat följande utan inbördes ordning:
  • Att pipa ynkligt 🥺
  • Att pipa förnärmat 😠
  • Att pipa besviket 😞
  • Att morra tyst
  • Att morra högt och länge
  • Att låta som ett barn som leker monster
  • Att skälla som en liten hund
  • Att skälla som en stor hund
  • Att säga "Ooo-aaa-oooohh?"
(Kunde såklart inte stå emot längre då.)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
1 169
Senast: starcraft
·
Samhälle Efter att en kompis var med om en grej frågade jag chefen om hjärtstartare idag och det visade sig att det inte finns någon på mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 565
Senast: lingonben
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
2 823
Hästvård Hösten 2022 köpte jag ett 3-årigt fullblod ifrån galoppbanan. Han var ue på veterinär besiktning och i första 7 månader gick jätte bra...
Svar
0
· Visningar
410

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp