Vad gör vi? Del CLXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var totalstopp i duschen när jag skulle tvätta håret. Eller, lite rann det undan. Tyckte det var konstigt eftersom jag inte bott här så länge, men det var inte alls konstigt för

De som bodde här innan hade aldrig rengjort. :yuck: Det förklarar också varför mäklaren ursäktade att det luktade lite i badrummet för att det inte använts på ett tag. Nu är :turd: borta iaf och jag lär inte behöva rengöra på länge.
Första duschen i nuvarande boende slutade i översvämning ut i köket. 🤢🤮 Det hade stått tomt i minst ett halvår pga dödsbo
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
8 9 10
Svar
193
· Visningar
7 007
Senast: Bexzor
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 483
Senast: BernT
·
Kultur Jag tittar inte på Mello utan lägger allt krut på ESC. Men jag HAR förstås tittat på Mello tidigare och har synpunkter om alla de åren -...
2
Svar
25
· Visningar
730
Senast: Lingon
·
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
23 24 25
Svar
487
· Visningar
11 991

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • hjälm till avlångt huvud?
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp