Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma från stallet, så ligger i sängen och försöker tina upp igen.

Insåg när jag var där att det är en månad sen flytt. Hade gärna haft vår nu, men snön är tillbaka.

Kom ihåg att swisha stallhyran också, det lär jag glömma ibland då jag inte får nån påminnelse utan ska komma ihåg själv.
 
När vi kom hem fick vi höra att det låtit inne hos oss som om någon av oss var kvar hemma men icke! Spännande... Så länge de som är på besök är snälla.. Vi har själva inget märkt direkt...Soffhäng och kissarna busade lite med varandra innan de med slog sig till ro ❤️.
En fördel med larm... har funderat på egen kamera för att se vad kissarna hittar på..
 
Funderar allvarligt på att bara få avsluta allt. Slippa känna. Är så extremt trött på mig själv nu så står snart inte ut. Googlat på sätt att ta sitt liv. Det ena sättet mer konstigt än det andra. Herregud att det ska vara så svårt att leva! Är det verkligen meningen???
Ska gosa med Jinns nu och se om det går att kunna känna nån glädje igen. Allt är ta mig tusan så kolossalt svart. Helt mörkt
 
Funderar allvarligt på att bara få avsluta allt. Slippa känna. Är så extremt trött på mig själv nu så står snart inte ut. Googlat på sätt att ta sitt liv. Det ena sättet mer konstigt än det andra. Herregud att det ska vara så svårt att leva! Är det verkligen meningen???
Ska gosa med Jinns nu och se om det går att kunna känna nån glädje igen. Allt är ta mig tusan så kolossalt svart. Helt mörkt
Behöver du åka in till akutpsyk?
Det där låter inte alls bra. ❤️
Har du någon hod dig eller som du kan ringa dit?
 
Behöver du åka in till akutpsyk?
Det där låter inte alls bra. ❤️
Har du någon hod dig eller som du kan ringa dit?
❤️
Är inte själv. Men känner mig ändå så ensam. Finns ingen logik i det alls.
Sa att jag orkar inte mer. Orkar verkligen inte leva längre. Känner så. Vill inte känna så men så är det. Får ta en timme i taget nu. Försöker andas. Så mycket minnen och känslor idag som kommit då jag inte varit beredd.
Ska försöka härda ut. Bara att skriva om det hjälper. Försöker verkligen men ju mer jag försöker ju värre blir det
Tack för omtanken det värmer ❤️
 
Dags att sova. Igår var det begravning. Imorgon blir det lite kalas igen. Har beställt en tårta som faktiskt låter jättegod, jag som inte ens gillar tårta egentligen. Det är med päron och choklad bland annat 🤤
Och så smörgåstårta förstås!

Var lite nedstämd på min födelsedag, vilket jag ofta blir. Fick inte ens ett litet paket, trots att jag faktiskt var hemma hos mina föräldrar den dagen. Men nu har det lagt sig. Det finaste var vännen som faktiskt ringde och messet från kollegan sent på kvällen ❤️

Just nu ligger jag och funderar lite kring det här med att man har vänner på olika sätt. Känner att jag räknar tre personer som mina närmaste, en som jag kan messa med när som helst och hela tiden, en som jag kan prata med i telefon i flera timmar och så fina kollegan (som jag verkligen mer och mer börjar känna som min vän) som jag bara blir helt lugn och tillfreds med när vi umgås. När jag mår på olika sätt tänker jag på olika vänner. Självklart på ett sätt, men ändå fascinerande. Jag är så glad för dem allihop 🥰

Ja, sen har jag ju alla Bukevänner förstås 😍
 
❤️
Är inte själv. Men känner mig ändå så ensam. Finns ingen logik i det alls.
Sa att jag orkar inte mer. Orkar verkligen inte leva längre. Känner så. Vill inte känna så men så är det. Får ta en timme i taget nu. Försöker andas. Så mycket minnen och känslor idag som kommit då jag inte varit beredd.
Ska försöka härda ut. Bara att skriva om det hjälper. Försöker verkligen men ju mer jag försöker ju värre blir det
Tack för omtanken det värmer ❤️
Ta hand om dig, och omge dig med de som får dig att må bra. Var inte rädd att be om hjälp om det blir för tungt ❤️
 
Funderar allvarligt på att bara få avsluta allt. Slippa känna. Är så extremt trött på mig själv nu så står snart inte ut. Googlat på sätt att ta sitt liv. Det ena sättet mer konstigt än det andra. Herregud att det ska vara så svårt att leva! Är det verkligen meningen???
Ska gosa med Jinns nu och se om det går att kunna känna nån glädje igen. Allt är ta mig tusan så kolossalt svart. Helt mörkt

Gosa katt är aldrig fel. Ta hand om dig och var inte rädd för att be om hjälp :heart😻
 
Dags att sova. Igår var det begravning. Imorgon blir det lite kalas igen. Har beställt en tårta som faktiskt låter jättegod, jag som inte ens gillar tårta egentligen. Det är med päron och choklad bland annat 🤤
Och så smörgåstårta förstås!

Var lite nedstämd på min födelsedag, vilket jag ofta blir. Fick inte ens ett litet paket, trots att jag faktiskt var hemma hos mina föräldrar den dagen. Men nu har det lagt sig. Det finaste var vännen som faktiskt ringde och messet från kollegan sent på kvällen ❤️

Just nu ligger jag och funderar lite kring det här med att man har vänner på olika sätt. Känner att jag räknar tre personer som mina närmaste, en som jag kan messa med när som helst och hela tiden, en som jag kan prata med i telefon i flera timmar och så fina kollegan (som jag verkligen mer och mer börjar känna som min vän) som jag bara blir helt lugn och tillfreds med när vi umgås. När jag mår på olika sätt tänker jag på olika vänner. Självklart på ett sätt, men ändå fascinerande. Jag är så glad för dem allihop 🥰

Ja, sen har jag ju alla Bukevänner förstås 😍

Det där med paket på födelsedagen är så svårt… Jag älskar paket, men har ingen som köper åt mig. Försöker komma på saker att köpa till mig själv, men det blir ofta bara saker jag ändå behöver.

Skickar ett imaginärt paket till dig och så får du tänka att det innehåller precis vad du önskat dig. Sen ser du till att köpa det på riktigt, ok? :heart
 
❤️
Är inte själv. Men känner mig ändå så ensam. Finns ingen logik i det alls.
Sa att jag orkar inte mer. Orkar verkligen inte leva längre. Känner så. Vill inte känna så men så är det. Får ta en timme i taget nu. Försöker andas. Så mycket minnen och känslor idag som kommit då jag inte varit beredd.
Ska försöka härda ut. Bara att skriva om det hjälper. Försöker verkligen men ju mer jag försöker ju värre blir det
Tack för omtanken det värmer ❤️
Ta hjälp om du behöver. kan du få hjälp där du är.
 
Lämnade badrumsstädningen samt dammsugning av vardagsrummet till imorgon. Måste ju ha någon uppgift att utföra då också tänker jag. Tog en sväng förbi återvinningen idag istället.

Sitter i soffan med en läskeblask och tittar på Hajen. Funderar på vilken räkning det är jag missat att öägga in för betalning. Det känns som att det är en men jag kan inte komma på vilken.
 
Grattis i efterskott @cambodia :heart

wx1yu3gkibvpnofa9g9p.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 635
Senast: BernT
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 121
Senast: Acto
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 583
Senast: Lisen82
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 294
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp