Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är jätteglad, för jag verkar ha hittat de perfekta byxorna :banana:
Som jag letat. Och letat. Och letat ännu mer. Och så beställde jag på nätet, för det var svårt att hitta rätt i butik. Idag kom mitt paket. Byxorna är hur bra som helst!

Först tänkte jag vänta med att prova till imorgon. Trött och lite grinig och inte i form för att känna mig misslyckad som inte passar i några byxor alls. Men nyfikenheten tog överhanden och jag provade dem ändå.

De är perfekt längd. Extremt stretchiga precis överallt så att de sitter hur bekvämt som helst. Precis så höga i midjan som jag vill ha dem och trots då att de är lite som tights så sitter de inte supertight längst ner mot foten, utan såpass löst att de ser ut mer som "riktiga" byxor. Jag kan helt enkelt inte hitta ett enda fel! Det har nog inte hänt förut. Vilken grej!
Köp fler :D jag har ett litet lager av mina favoritbyxor.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ja ibland när det känns trist så kan det vara skönt att få lite positiva nyheter.... Så här kommer en...
Svar
4
· Visningar
446
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
66 646
Svar
2 010
· Visningar
74 365
Skola & Jobb Jag skulle behöva läsa upp Matte från gymnasiet. Då hette kursen Matte B, och nu förstår jag att den heter Matte 2 a, 2b och 2c och att...
Svar
16
· Visningar
877
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp