Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min mans barndomskompis skulle se hur fort det gick att köra över ett speciellt gupp i barndomsbyn. Jag menar, varför köra så långsamt liksom. Han gasade på rejält med sin colt och slog sönder undertill och färgade hela vägen svart av olja och bilen fick flyttas där ifrån, gick inte att köra med, avgassystemet var dock helt :D Efter deras, och andras, framfart där så höjdes guppen ytterligare, med rätt bil kunde man ju faktiskt "flyga" över guppet från början. Det var då de också byggde gupp på "flygrakan" genom byn....
Alltså med rätt bil går det säkert jättebra :up:
Kanske :p
Men det är förbaskat korkat på så många sätt ;):)
 
Orkar fan inte.

Tro på fan att förra öarna till huset fuskade. De sa att avloppspumpen var inkopplad och klar så jag trodde dem.
Nä deras bror gjorde ett halvtaskigt jobb och satte en vanlig stickkontakt utomhus som nu har skjutit.
Tvungen att skriva och be om intyg/kopia från inkoppling som de naturligtvis inte har. Måste få ut elektriker imorgon för att kolla. Precis vad jag behöver nu.
Fick gå ut och kissa i trädgården och kommer få göra det imorgon bitti igen.
Dumma j*vla spån! Så redigt irriterad på mähäna nu.
 
Jag har helt glömt vad jag skulle göra här hemma i dag. Helt borta ur minnet. Skitirriterande! Jag får börja skriva listor, känner mig asgammal som gatan!

Och inte kom ventilationskollarna heller så jag kan inte åka i väg i morgon och spana julpynt eller köpa bok, jag VILL juuuuu!

Bytte till en större datorskärm på jobbet, en sådan där 32 tums svängd skärm, tog inte alls lång stund förrän illamåendet, yrseln och huvudvärken var ett faktum! :laugh: Hoppas på en vanesak dock, men kändes rätt snurrigt i huvudet av att titta på den! :laugh:

Kul att vara på jobbet dock, älskar det! Har en LIA-student nu som uttryckte samma sak "jag älskar att jobba", så härligt att höra att fler känner så!!

Huvudvärken och det andra gick över med Lite Alvedon och tablett mot illamående så det var borta när jag kom hem, men nu i kväll kom den tillbaka med en rejält kraft, första rejäla huvudvärken sedan jag fått botoxen nu senast insåg jag. Skönt nu när den håller på att släppa.

En bra måndag i alla fall :)
 
Orkar fan inte.

Tro på fan att förra öarna till huset fuskade. De sa att avloppspumpen var inkopplad och klar så jag trodde dem.
Nä deras bror gjorde ett halvtaskigt jobb och satte en vanlig stickkontakt utomhus som nu har skjutit.
Tvungen att skriva och be om intyg/kopia från inkoppling som de naturligtvis inte har. Måste få ut elektriker imorgon för att kolla. Precis vad jag behöver nu.
Fick gå ut och kissa i trädgården och kommer få göra det imorgon bitti igen.
Dumma j*vla spån! Så redigt irriterad på mähäna nu.
Dra ur kontakten, zlå på zäkringen zå kan du använda toan
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
10 342
Senast: Araminta
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
64 980
Tjatter Jag och pojkvännen är inte överens 😅 Jag har bara hört undan eller kull tidigare och han har bara hört undan eller väck. Jag tycker att...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
5 453
Senast: Flixon
·
  • Låst
Tjatter Mattes gosefluff är glad att matte är hemma igen. Grannen är inte samma sak.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
71 372
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Bildtråden
  • Färgtråd III

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp