Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag satt har framfor datorn och rakade titta ut. Nu forstar jag precis varfor Tater Tot kommer in med paron kart ... men det "ramlar" aldrig ner nagra for Diva att ta?
Han slutade for att Maken gick ut i koket ... och han var sen i borjan for att han var orolig att Maken eller jag skulle komma och stoppa honom 😆

Här var det kapplöpning varje morgon mellan mamma och tikarna, vem som skulle hinna plocka nattens fallfrukt under päronträdet! 😄
 
Har precis ätit frukost. Nu blir det te och choklad som efterrätt. Drömde något knasigt inatt, oklart vad, men vaknade och kände mig allmänt låg och fruktansvärt opepp på allt. Som tur är så vill partnern ut i skogen idag, så när jag väl kommit igång lite ska vi ut någonstans. Hoppas på att det blir fint.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
45 46 47
Svar
932
· Visningar
26 592
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
66 635
IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
357
Senast: sicx
·
Trädgård & Växter Jag har tre sekatörer. Ingen är riktigt bra. En av dem är en billig historia från Lidl som jag har fått. Den passar inte mina små händer...
Svar
15
· Visningar
825
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Skällande små hundar, ägarnas fel?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp