Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
1694333687884.png
 
Lite trött och bakis, men jag tål ingenting heller så får skylla mig själv. Ett glas Cava till teatern igårkväll och sedan en Cobra till middagen. Det räcker för att jag ska bli yr och illamående förmiddagen efter.

Hundgangstarna är glada i alla fall, de passade på att dra järnet till grannens äppelträd på morgonkissen och slafsade i sig okänt antal fallfrukt innan jag ilsket ångande hann dit och ryade in dem. Semiruttna äpplen på marken är en delikatess. Särskilt lillgangster är lycklig den här tiden på året då äpplen, päron, kvitten och bär magiskt dräller överallt.

Jobbet har lugnat sig något, det är alltid hysteriskt i kursuppstarterna, så bara att tuffa på och tänka att det går att ta igen en del småplock i efterhand.
 
Varför var du tvungen att följa med?

Jag tror att frågan också var om hans svärföräldrar. Är inte det dina föräldrar? Jag antar att du menar hans föräldrar/dina svärföräldrar.
Alldeles oavsett så är det väl inget att bråka om. Bara informera att du inte har möjlighet att åka med.
Ja, precis. Mina svärföräldrar. Ibland måste man kompromissa i ett förhållande. Så jag följde ändå med trots att jag verkligen inte hade lust.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
45 46 47
Svar
928
· Visningar
26 413
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
66 635
IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
357
Senast: sicx
·
Trädgård & Växter Jag har tre sekatörer. Ingen är riktigt bra. En av dem är en billig historia från Lidl som jag har fått. Den passar inte mina små händer...
Svar
15
· Visningar
825
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp