Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och jag provade bilar som hade så brant vindruta att jag inte såg rakt ut utan var tvungen att huka mig 😅
Minns när exet vann en weekend med en cross country. Vi tog en minisemester i Göteborg.

Instrumentbrädan var ljust grå vilket gjorde att den reflekterades i vindrutan. Nedre delen av utsikten framåt var grå. Avskydde att köra den. Trots att den var fabriksny. :meh:

Aldrig sugen på en xc efter det.
 
Kliv in på bilfirma och provsitt. Jag kunde utesluta ett helt gäng bara genom att provsitta.

Jag har kort överliv och om jag inte kunde se ordentligt ut genom rutorna eller fick för mycket döda vinklar föll de bort. Når jag reglagen när jag sitter normalt? En del bilar har sjukt obekväma säten också.

Nästa steg är att provköra de som klarat första testen :)
1a tezten är färg, utruztning,drag,priz, zen kan jag åka o prova :p
 
Nyfiken, vad är der för medicin?

Jobbigt att du mår så kasst på den. 😓

Det är Saxenda (Liraglutid-injektioner) för att hjälpa mig gå ned i vikt då jag är överviktig och ingenting annat vi provat har haft någon större verkan. Känner mig kraftlös och illamående med spänningar/smärta i buken samt har en rejäl huvudvärk, av bakis-typ. Lite som att, 'om du rör dig kommer du kasta upp.' :cautious:

Ja, så drygt! Men förhoppningsvis blir det bättre. Allt jag känner ligger på mycket vanliga eller vanliga bieffekter, så jag försöker ta det lugnt.
 
Det är Saxenda (Liraglutid-injektioner) för att hjälpa mig gå ned i vikt då jag är överviktig och ingenting annat vi provat har haft någon större verkan. Känner mig kraftlös och illamående med spänningar/smärta i buken samt har en rejäl huvudvärk, av bakis-typ. Lite som att, 'om du rör dig kommer du kasta upp.' :cautious:

Ja, så drygt! Men förhoppningsvis blir det bättre. Allt jag känner ligger på mycket vanliga eller vanliga bieffekter, så jag försöker ta det lugnt.
Hoppas den iaf fungerar som det är tänkt. ❤️
 
Det är Saxenda (Liraglutid-injektioner) för att hjälpa mig gå ned i vikt då jag är överviktig och ingenting annat vi provat har haft någon större verkan. Känner mig kraftlös och illamående med spänningar/smärta i buken samt har en rejäl huvudvärk, av bakis-typ. Lite som att, 'om du rör dig kommer du kasta upp.' :cautious:

Ja, så drygt! Men förhoppningsvis blir det bättre. Allt jag känner ligger på mycket vanliga eller vanliga bieffekter, så jag försöker ta det lugnt.
den fungerade bra på mig. jag hoppas att du mår bättre snart
 
Kliv in på bilfirma och provsitt. Jag kunde utesluta ett helt gäng bara genom att provsitta.

Jag har kort överliv och om jag inte kunde se ordentligt ut genom rutorna eller fick för mycket döda vinklar föll de bort. Når jag reglagen när jag sitter normalt? En del bilar har sjukt obekväma säten också.

Nästa steg är att provköra de som klarat första testen :)
Vi ska, men det är inte aktuellt förrän till våren.
 
Så arg på mig själv, måste bli bättre på att be folk att bara flyga och fara!
Bara för att jag har så svårt att stå för vad jag vill är min söndag och måndag förstörd, och jag har bara mig själv att skylla.
 
Kom ut på en promenad, och det var superhäftigt (undantaget myggen).. fram till sista biten… Båda hundarna blir lite på tårna, och jag börjar prata med alla rådjur och ber dem hålla sig undan. Kortar precis upp kopplet och då hoppar en älg upp på stigen från ingenstans och slår mot Sparven 😰 Den missade tack och lov, ich fortsatte framåt så vi vände och sprang åt andra hållet. Sparven var så rädd 😢

När jag kom hem så märker jag att mobilen är borta 🤯 Kunde turligt nog ta bilen lite närmare, och lämna hundarna i den medan jag försiktigt gick in i skogen igen. Sjöng och bad älgarna hålla sig borta, och mobilen låg kvar där vi stött på älgen. Inga älgar andra gången. Helt slut nu, både i kroppen och själen 😩
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
65 451
IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
328
Senast: sicx
·
Trädgård & Växter Jag har tre sekatörer. Ingen är riktigt bra. En av dem är en billig historia från Lidl som jag har fått. Den passar inte mina små händer...
Svar
15
· Visningar
786
Senast: sjoberga
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
59 240

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp