Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här går det undan i svängarna! Nu fryser jag som en gnu istället! Men det har annars lugnat sig något så jag har gjort två små goda mackor åt mig!

Har varit en lugn dag, ep-anfall i morse så hemma från jobbet, tillbringade förmiddagen i sängen. Varit ute med spionen på långsamma promenader. Ätit lite. Pratat i telefon. Inte mycket har hänt.

I morgon ska jag jobba två timmar sedan hämta ut mitt pass.
 
Alltså hur kan katterna sova så mycket? Helt galet! Trodde de skulle flippa inatt men nejdå. Och idag har de sovit större delen av dagen. De kom ner nyss och spanade lite men nu är de uppe i kojan innanför loftet igen! 😅
 
Passade på att ta en välbehövlig och skön promenad idag när honkatten var inne och jösses så otroligt mycket fågelkvitter omkring mig 😍.
Promenixade med pållan och hagkompisen igår så idag blev det en vagnstur; lurade fjordfröken lite ute i kohagen och det gick fint men fick även galoppera på samma sträckor som sist och denna gång pigg men utan kickar; gick jättefint så blev en härlig vagnstur 😍. Var skönt att landa i soffan ikväll till Marko och Irma efter att ha rört mig rätt ordentligt idag; fixade åt hagkompisen idag med och grejat hemma 😊.
 
På vägen hem från Ukk
Cirkus Cirkör var helt suveräna, de kör en föreställning till imorgon
 

Bifogade filer

  • Messenger_creation_9b60aac4-6e5c-4503-baa3-39259f869728.jpg
    Messenger_creation_9b60aac4-6e5c-4503-baa3-39259f869728.jpg
    144,5 KB · Visningar: 19
Här går det undan i svängarna! Nu fryser jag som en gnu istället! Men det har annars lugnat sig något så jag har gjort två små goda mackor åt mig!

Har varit en lugn dag, ep-anfall i morse så hemma från jobbet, tillbringade förmiddagen i sängen. Varit ute med spionen på långsamma promenader. Ätit lite. Pratat i telefon. Inte mycket har hänt.

I morgon ska jag jobba två timmar sedan hämta ut mitt pass.
Får du EP-anfall ofta? Det verkar vara en jättejobbig sjukdom :( :heart
Min ena hund har det och det tycker jag är jobbigt nog.
 
Får du EP-anfall ofta? Det verkar vara en jättejobbig sjukdom :( :heart
Min ena hund har det och det tycker jag är jobbigt nog.
Stackars vovven! måste vara jobbigt för en hund som inte förstår det ens ju! :(

2-4 anfall i månaden, så inte så ofta som tur är.
 
God morgon. Sovit helt okej inatt, skönt!

Idag är det ultraljud på schemat. Sen åka till mina föräldrar för att se om de behöver hjälp med handling (båda har, förhoppningvis tillfälligt, blivit av med körkortet pga ögonoperation och synutredning). Efter det blir det ett varv till bygghandeln och köpa mer lecablock till växthuset.
Full rulle hela förmiddagen!
 
Jobbar på att få sonen till skolan. Idiotsituation i fredags+måndags gav honom så pass mycket ångest att det inte gick alls igår. 💔 (Jag har raised hell på skolan och personal har omplacerats m.m. Helt jävla katastrof är det, fick jag välja så skulle vederbörande inte ens ha ett jobb längre.)
Tror att det kommer gå vägen idag, men MINA ångestnivåer är katastrofala pga detta. 😞

Själv har jag ledig onsdag och ska arbeta i företaget hela dagen. Kanske ta en promenad om det slutar regna, annars sår jag nog lite fröer på ”rasten”.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
54 55 56
Svar
1 115
· Visningar
31 973
Senast: sthu
·
Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
21
· Visningar
1 417
Senast: Luff
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 448
Senast: Mia_R
·
  • Omröstning
Samhälle Provar göra en tråd om detta viktiga ämne.
2
Svar
30
· Visningar
8 067
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp